Prima formaat 39 voor dit model. Oogt goed zo. Deze moet echt niet veel groter zijn.
Is ook mijn ervaring/mening.
Me too. Jubilee is toch een beetje een vrouwenarmbandje…… ![]()
Is dit een eigen creatie?
Ben onlangs bij schaap geweest, zowel Utrecht als Den Bosch. Op beide plekken niks, en beide plekken het verhaal dat ze het de komende maanden niet hebben…
Blijf het toch altijd maar bijzonder vinden
Lijkt er wel op! ![]()
Maar nee, bandje gescoord en paste op de originele endlinks. Moest wel een iets dunnere springbar in. Ziet er in real life best oke uit.
Dan snap ik juist niet dat jij specifiek niet alleen maar Jubilee banden draagt. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit er heel veel naar te kijken momenteel maar moet ze wel in het echt gaan bekijken. Heb er laatst 1 gepast maar puur om te kijken of de maat, 36mm, goed is. En wat blijkt die was perfect.
De blauwe is erg mooi maar lijkt me de veilige keuze. Daarnaast heb ik al twee horloges met een blauwe wijzerplaat. De groene lijkt mij ook erg tof maar ik zie foto’s voorbijkomen die mij niet echt kunnen bekoren. Daarom dus in het echt bekijken. De two-tone met bruine wijzerplaat vind ik ook erg gaaf overigens.
Al met al grote kan dat er 1 gaat komen hier.
Creatief! Ik dacht dat je zelf een tropic op maat had gesneden zodat hij tussen de end-links past.
Had graag voor de vakantie mijn nieuwe bandje van Nick Mankey op de FXD willen proberen.
Helaas gaat het niet zo snel bij DPD ligt al vanaf de 19e op het sorteer centrum ![]()
![]()
Dus de Erika MN blijft er op, en daar is ook niks mis mee hoor
Dat zou ook een optie kunnen zijn, maar niet geprobeerd. Heb wel een scalpelmesje liggen en ook nog een Tropic. Misschien een 22mm proberen voor mijn GMT?
Dit is toch een fijne combo!
klopt.
Maar gewoon om even af te wisselen de Nick M besteld.
Ik ken dat. Horloge heeft vaak net even een andere look en feel met nieuw bandje. Soms een wereld van verschil! Die zoektocht maakt het ook weer leuk. ![]()