Tudor Only deel XV

Weet iemand hier of de nieuwe Bumblebee qua maat de nieuwe standaard wordt voor de chrono’s van Tudor?

Dat is gokken. Wat bekend is dat de chrono nu 2 diameters heeft.

Weten zeker niet, maar ik verwacht dat de 39mm uitgebreid wordt met andere kleuren en de oude (voorlopig) er gewoon naast blijft bestaan.

Ben alleen wel bang dat we tot Watches and Wonders 2027 moeten wachten op de volgende kleurstelling…
Waarom Tudor zoveel tijd laat gaan over het uitbreiden van kleuren, zal wel marketing zijn. Dat je elk jaar weer iets “nieuws” hebt om te laten zien.

1 like

Grote kans van wel. Er zullen in ieder geval versies met meer ingetogen wijzerplaten komen. Er is kans dat deze naast de ‘oude’ blijven bestaan. Net als de bb58 en de bb41

Ik denk het ook. De blauwe BB54’s kwamen ook een tijd later. Persoonlijk vind ik de Lagoon nog wel cool maar de nieuwste was toch niet echt het blauw maar de meeste op gehoopt hadden?

Nb. Benieuwd naar de nieuwe chrono kleuren in de toekomst al is het geel ook heel gaaf.

2 likes

Wat leuke reacties allemaal! Ben er echt super blij mee, het is sinds mn speedmaster geleden dat ik nog zo enthousiast ben geweest over een NA. :star_struck: Op het vliegtuig was het wel meteen reality check! Gedaan met de show in een te klein vliegtuig van Air Portugal.

26 likes

Nee, Bürstner.

1 like

Bonjour :pray::pray:

22 likes

Fijne zondag!

23 likes

Sow hey anderhalve week offline, 2 stapsverificatie en ik kan niet meer het blauwe afstruinen naar een leuke vervanger :melting_face: aardig wat gemist denk ik

1 like

Goedemiddag!

24 likes

17 likes

Drie dagen niet gedragen en loopt nog steeds :+1:t2: toch wel prettig die gangreserve.

23 likes

Oke :+1:t2: ben nog geen kenner wat betreft camping-life sinds twee weken pas zelf in bezit van een sleurhut.

Die grijs rode streep lijkt op die er bij mij ook op zit :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Mooi ding! Veel kampeerplezier :+1:

Wordt eens tijd voor een Tudor gtg op de camping met @louis :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Yes :sunglasses::+1:t2:

1 like

Soepje er bij😂

4 likes

Is daar niet een apart topic voor,al die spam hier :wink:

3 likes

Wil wel wat meer weten over je 190SL dat spamt lekker in lijn

1 like

Is een 230SL,veel mooier dan een 190 :innocent:

1 like