Tudor Only deel XV

Minder lomp, meer verfijnt! En eenmaal een on-the-fly clasp gewend… you never go back :wink:

Deze wil je inderdaad.

Dit is ook een top combi! O had ik maar… :sweat_smile:

1 like

Reguliere MN banden werken niet met fixed lug horloges omdat de band aan de ene kant een ring heeft en aan de andere kant een haak (om in die ring te haken). niet afhaken met zulke zinnen hè :wink:
Maar, je kunt elke (22mm) MN compatible maken met de FXD door de gratis “FXD option” toe te voegen aan je bestelling, zie hier.

Dan krijgt je niet een ring maareen haakje.
Zoals te zien op de foto’s van @pasd

Dat haakje eraf halen, installeren, haakje erop en gaan. Klinkt makkelijk, maar is best wel pielen. Maar het zit wel goed daarna.

3 likes

Bij mijn weten is dit een stalen duikhorloge met GMT functie, geschikt voor zowel zoet als zout water. :innocent: :sweat_smile: :wink:

1 like

En iedere mengvorm………

2 likes

Ook geschikt om mee te zwemmen in de Schelde inderdaad. Daarna mosselen eten :yum:

Dankzij jouw vele foto’s staat ie (de FXD op deze strap) op het lijstje. Die steeds wat verandert. Ben ik de enige?

1 like

Wel een eindje lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt in het dorpje maar hier is een camper wat mij betreft voor gemaakt :+1:

9 likes

21 likes

Hiermee gaan we de 35° vandaag wel het hoofd bieden.

22 likes

20 likes

Goedemorgen Tudormigo’s :hugs:

21 likes

Even nog een horloge soaren (lees:winnen) hier

15 likes

Bonjour :sunny::sunny::sunny:

24 likes

22 likes

25 likes

Mooi uitzicht, waar ben je?

In de dolemieten. Tre Cime om precies te zijn. Het is hier echt prachtig. Mooie wandelroutes tussen de spitse bergen ik zal hieronder wel wat foto’s plaatsen

2 likes