Nice, waar had je deze gezien? Ik vind de maat niet verkeerd en de band lijkt me wel aardig. Hoe voelde het horloge aan (kwaliteit, solide?)
Heel tof, gefeliciteerd met je aanwinst ![]()
Ik heb exact zo een een aantal jaren gehad. Was als nieuw door de recente service bij Tudor die deze toen had gehad.
Was een fijn dragend horloge.
Verkocht binnen HF.
Via chrono24 op het spoor gekomen toen ik op zoek was naar een Black bay 36 met blauwe plaat. Na instellen van wat filters kwam dit horloge oppoppen. Hij stond te koop bij een particulier. Ik was heel nieuwsgierig hoe het zou dragen op mijn bescheiden pols. Doordat de bezel niet heel smal is maar juist een duidelijke functie heeft is de wijzerplaat wel erg klein en druk. Het formaat van de bezel gaat dus wel wat ten koste van een goed leesbare wijzerplaat in dit geval. De functies zitten allemaal erg dicht bij elkaar. Een horloge als dit zou beter tot zijn recht komen in een diameter vanaf 38mm. De band was wel erg prettig, solide links en erg goed draagbaar. Verder kwalitatief mooi in elkaar gezet.
Dat is ie. Beauty!
Doe snel weer op staal!!! ![]()
Vanaf vandaag trotse eigenaar van mijn eerste Tudor. Deze speciaal aangeschaft voor mijn bruiloft volgende week.
Welkom Tudormigo ![]()
Gefeliciteerd met je NA en wees welkom Tudorist
Gefeliciteerd mooie tudor.
Je krijgt zo eigenlijk al meteen zin in een tweede bruiloft hè.(en tudor)
Welkom en gefeliciteerd. Wat een mooi horloge!
Ik ga er vanuit, volgende week nogmaals gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met je aanwinst en huwelijk😀
mooie aanwinst!