Tudor only II

Te gekke combi. :smiley:

1 like

Hmm, de king is de ETA BB, wat is de prince & king in dit verhaal?

2 likes

Rolex is king, Tudor is prince :yum:

Ik dacht juist eerder Tudor als prince i.v.m. dat Tudor Submariners ‘Oyster Prince Submariner’ heette destijds.

@junior :sweat_smile:

22 likes

Hahaha. Mooi! Die heb ik vanmiddag ook in handen gehad. Jaap (@SuperC) had ze allemaal liggen, van blauw tot LHD … ik kon kiezen! :rofl: :joy:

30 likes

… dus heb je ze allemaal maar genomen? :rofl:

1 like

Was het maar zo’n feest! Nee, zoveel kreeg ik niet terug voor mij Seamaster … :wink: het is de zwarte geworden.

Is dezelfde uitvoering die ik eerder al heb gehad en toen in een opwelling heb verkocht aan @Dr.Doc. Geen spijt van gehad maar gelijk erna wel geroepen, deze komt weer eens aan de pols. Nu dus. :sunglasses:

17 likes

Proficiat Remco :sunglasses:

Ik heb de blauwe deze week ontvangen
Moet alleen nog de stickers eraf halen :grimacing::grimacing:

2 likes

21 likes

Doen! Die dingen zijn om te dragen … :sunglasses:


In de schaduw in de tuin, met genoeg tijd

10 likes

Plexi echt ubercool :+1:

21 likes

Heel tof! Gefeliciteerd met je NA. Niet bang dat je spijt krijgt dat je Seamaster nu weg is? Ook wel een icoon hoor. :star_struck:

1 like

Daar ben ik niet bang voor, dat weet ik zeker! :wink: … maar dat is inherent aan de flipperitus, telkens de drang om weer wat ‘nieuws’ om de pols te hebben. Dit is ook al mijn tweede Pelagos. :sunglasses:

Voordeel van courante horloges is dat ze goed verkrijgbaar zijn, dus als ik over een paar maanden weer een kriebel krijg kan ik altijd weer terug.

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Haha ja daar heb je gelijk in! Ik vond het altijd maar raar dat ik hier zag dat mensen hun oude horloges weer terugkopen maar ik heb die drang nu zelf ook al 2 keer gehad. :rofl:

Ik ga morgen naar S&C in Rotterdam om de Seamaster eens te passen. Ik weet al bijna zeker dat die te groot voor mij is… maar ik vind hem zoo mooi. :grin:

1 like

Dat is 'ie ook. Had het er met Jaap over, het is de mooiste 300M ‘pro’ versie met een dikke knipoog naar de allereerste. In alle opzichten klopt deze Seamaster en met een prachtig uurwerk!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop!

1 like


17 likes