Tudor only II

Wacht maar tot je deze zalmroze schoonheid om mijn pols ziet dan snap je waarom wij deze delen :wink: Voordeel van het delen is tevens dat ik niet de hele tijd naar haar pols kijk :joy:

1 like

Staat hem goed, maar ik denk dat ik toch de zwarte nato prefereer. Ik denk dat ik de SKX013 op rubber gooi en de BB36 op nato hou toch maar.

5 likes

12 likes

goedemorgen!

4 likes

Vandaag maar weer eens een andere black beauty uit de la getrokken… Krijgt de Tudor JPS een dagje rust :sunglasses:.

7 likes

Hij is bijna hetzelfde als een Rolex 5513, maar die zie ik praktisch nooit voorbij komen wat ongetwijfeld iets met de huidige prijzen te maken kan hebben (?). Ik heb hem tevens naast een 16610 gehad om te vergelijken. Dan is de 16610 een stapje omhoog met raised indices en een vlak saffierglas, echter juist een hoger opstaand plastic glas en matte wijzerplaat met (goedkoper) gedrukte indices maken het toch meer een vintage toolwatch met stijl.

2 likes

Vergelijk en oordeel zelf :wink:

Nog even een poll hiervoor aangemaakt, ik ben benieuwd…

1 like

Klopt. Ik vind het echt prachtig. De Rolex die je noemde is inderdaad ook heel mooi en nagenoeg hetzelfde qua looks. Ik ben niet zo bekend met de sub-modellen. Als ik de nieuwere met deze vergelijk, dan zou ik elke dag van de week voor de vintage gaan😉

2 likes

Same here :+1:t3:

1 like

Bij de Rolex vind ik dat er teveel tekst staat ook onderin. Die Tudor Subs zijn echter ook wel flink in prijs gestegen. Ligt helaas niet binnen mijn bereik!

Men zal in deze battle Rolex toch preferen boven Tudor denk ik. Dat heeft meer met merk dan looks temaken :sweat_smile:

1 like

Gooi hem ook hier even in.

Vanguard rubber band, blauw nog niet eerder gezien en staat hem goed.

14 likes

Jaren geleden een korte tijd een black bay red gehad. Toen verkocht voor een Speedmaster.

Nu onverwachts toch weer een Tudor gekocht! Ik ben er zeer content mee:

12 likes

Heel mooi :+1:

1 like

Blauw is wauw

16 likes

geweldig! Een van de mooiste Tudors. De blauwe dial is prachtig!

1 like

4 likes

Hij is in het echt heel tof.

Thanks! :grinning:

en we zijn weer vol…

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.