Tudor only II

Even foto omdraaien :sunglasses:

1 like

Mooi horloge. Een 36 tudor sub past natuurlijk het best om een damespols, maar ach, voor een keertje 42mm

1 like

Volgens mij heeft zij het niet doorgehad… Het horloge eigenlijk verkeerd om gedragen.
Mijn theorie?
Door @Hertogjan biljarten op tv aangezet met de afstandbediening, daarna is da lady I da house op de bank in slaap gevallen, heeft onze Jan van adel het kleinood voorzichtig om de pols geschoven en foto gemaakt… WAAR OF NIET WAAR SNODAERD? :innocent:

Edit: op mobiel niet direct gezien dat horloge wel leesbaar om de pols zit.
Ga mijn theorie ondanks dat niet aanpassen :roll_eyes:

1 like

Het is een ‘lefty’ om de rechterpols, zit toch prima zo :thinking:

Ik vind het ook wel eens mooi om het horloge niet om zo’n behaarde pols te zien, prachtig

2 likes

Heren het is zoals Kendo wijs opmerkt een lefty aan de rechterpols inderdaad. Ik mocht hem weer terug tegen bedtijd. Lomp ding, was de conclusie…
Tja een Michael Kors is lichter, platter etc etc
Ofwel, Swiss made, is aan mijn vrouw niet besteed…

2 likes

Ik weet niet goed of deze al is gedeeld, een snelle search leverde niks op.

Een prachtig verhaal!

6 likes

Vader & zoon

14 likes

Crosspost; drie maal lekkers:

16 likes

Mijn ideale beater…

14 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/een-tudor-met-een-verhaal/225966
:wink:

1 like

Mooie foto

1 like

My favorite :sunglasses:

9 likes

Hier nog iemand met deze limited? Echt wel gaaf. Zeker gedurft zwart PVD

Zou ‘m best wel willen :blush: you like it or you hate it

Tja welke AD … :thinking:

3 likes

2 likes

Klopt ! die is reeds verkocht

1 like

12 likes

Ik weet niet meer precies wie geinteresseerd was in de P01, maar vrijdag krijgen we een stuk binnen om te komen kijken :slight_smile:

(Niet zozeer commercieel bedoeld maar de gelegenheid laat het natuurlijk wel toe :sweat_smile:)

6 likes

Jazeker :+1: Hier ook de Black Bay chrono dark en nog steeds een brede glimlach als ik hem draag. :wink:

Het enige nadeel, dat ik hem zo mooi vind en nu al twijfel of ik niet een extra watch nodig heb als meer beater. Het juiste aantal horloges is uiteraard het huidig aantal + 1 :grimacing:

1 like

Stuur maar een pb als je er zat van bent :wink:

Vanuit het Omega Only naar Breitling only nu in de Tudor Only.


wat een topper.

25 likes