Tudor only II

Fijne zondag👌🏻

8 likes

Hoe kan je in 1 oogopslag een BB58 herkennen tov de 41mm variant met diezelfde kleurstelling ?

1 like

X-post van gisteren…

12 likes

Op de nato vandaag. In afwachting van een Sanders custom made gebroken wit canvas met bronzen buckle :sunglasses:

6 likes

De bb58 heeft gouden cijfers op de bezel en de 41 heeft zilverkleur cijfers.
Althans, dat is het verschil waardoor ik het zie

Tof dat je deze hebt gehouden, is gewoon een speciaal ding, mooi bovendien, en veelzijdig, de kleur bezel past echt bij elk kleur kledingstuk

1 like

de Qatar Watch Club heeft het voor elkaar gekregen om een limited edition Pelagos te laten maken.
Kosten, ongeveer 4000 euro per stuk bij een oplage van 50 stuks. Naast de dial is ook de Caseback voorzien van een grafure.
Wellicht steken we toch te laag in voor een HFLE :grin:

12 likes

De kleur komt ook niet tot zijn recht in het licht van de meeste vitrines naar mijn mening. Binnen en in de avond is het bijvoorbeeld echt een chique donkerblauwe kleur. Draagt een stuk veelzijdiger als gedacht.

Dat gezegd hebbende, heb zeker even getwijfeld om voor zwart of LHD te gaan. Maakt het een heel ander horloge maar ook erg gaaf!

1 like

Doe mij maar de pelagos zonder…geen sterke associaties met moderne slavernij.

Prachtige foto waarop de blauwe dial uitkomt though.

4k is onder list…

1 like

Dank. Helemaal mee eens. Tijdens de verkoop periode had een potentiële koper hem om de pols en ik werd gek genoeg jaloers terwijl het mijn horloge al was :thinking: Deze blijft definitief

1 like

Even pluggen :innocent: mijn vrouw zei me nog zonet dat ie moet blijven :thinking:

11 likes

12 likes

Gouden cijfers op de bezel.

1 like

Hahaha… hoe ging dat dan, wat ze zei? “Hij eruit, dan ook jij eruit!!” Of zoiets…

:wink:

Hop, hop, hop Ranger naar El Teide top

13 likes

10 likes

En ik zei daarop: “beter wisselen van horloge, dan wisselen van vrouw!” :rofl:

Ja staal :star_struck:

De BB58 of de GMT? ik vind de GMT mooi op foto’s. Zou hem weleens in het echt willen zien. Maar waarschijnlijk net zo clunky als de BB41 mm versie?

De GMT is prachtig. Ik heb hem omgehad, maar ik vond hem net wat te hoog. Inmiddels in bezit van de BB58, geen moment spijt van gehad.

1 like