Tudor only II

Geen Formule1 was er helemaal klaar voor met de rally band.

8 likes

Perfectie​:ok_hand::star_struck:

Ik zie toch liever de samenwerking met militaire (politie) eenheden, historisch ook beter verantwoord. :wink:

Tudor Black Bay voor de Franse Special Forces:
https://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?87327-TUDOR-Black-Bay-MILSUB-French-Special-Forces

Tudor Black Bay voor de Britse RASP - beveiligers van leden van het koninklijk huis:

Tudor Pelagos voor de Britse Royal Engineers:
https://tudorcollector.com/rosstalks/tudor-collector-exclusive-royal-engineers-commandos-tudor-pelagos/

2 likes

Je hoeft idd niet iedere keer tig foto’s hier neer te gooien, vooral die foto’s van de sluiting ben ik wel klaar mee… Gewoon 1 of 2 mooie foto’s en klaar ben je! Ik doe het voor:

Nieuw bandje erop gegooid vanochtend, lekker zomers!

15 likes

Is dat volledig canvas? Zo ja, waar gekocht?

ik moet toch maar eens een handje vol collega’s zo gek krijgen om mee te doen…
Binnen de koninklijke luchtmacht hebben zowel de f16 vliegers als de apache vliegers een Hamilton chrono (andere cashback met callsign, aangepaste band met f16 falcon logo) laten maken.
Apache jongens hebben er naar verluid 301 euro voor betaald (naar 301sqn).

2 likes

Nee is een el cheapo van Cheapestnatostraps, paar kleuren gekocht om te proberen. Straks even kijken waar ik een mooie “echte” kan vinden.

1 like

:joy::joy: Mooi topic maak een foto van je sluiting met je horloge

1 like

Knal die foto’s er maar in hier, hoor. Zure beffers allemaal.

2 likes

10 likes

Leuk behang🙃

1 like

Beetje inzoomen please, ben bang dat je dan niet meer aan behang denkt…:wink:

1 like

Drankje op de achtergrond past m ook prima :smiley:

8 likes

North Flag rules :v:t2:

7 likes

:star_struck:Super, is dit de 41 of 36 mm.
Ben zelf ook nog op zoek maar twijfel beetje over de maat met mijn 17 cm pols.

Dit is de 41, ik heb een pols omtrek van 17,5cm maar wel vrij plat waardoor ik met een LLD en Monaco ook weg kan komen :wink: Met nog (iets) kleinere polsen denk ik dat je beter de 36 kunt nemen!

1 like

Vandaag vier ik mijn verjaardag met mijn nieuwe Tudor Black Bay! Finally part of the family


IG: sjoerds_

21 likes

Tja ik zit net op de grens, heb wel de 41 al een keertje kunnen passen. Maar de 36 nog niet.
Hier de 41 op mijn pols.

13 likes

Congrats buddy

1 like

41 voor jou dus. Past perfect.

36 draagt niet als een 36mm Rolex he… eerder als een 32/34mm horloge.

2 likes