Tudor only II

Pcies :heart_eyes:
Na weekje griep mag tie nu weer meedoen :sunglasses:

24 likes

:heart_eyes::raised_hands:

1 like

Ref: 79090?

1 like

18 likes

Deze heb ik behoorlijk lang omgehad toen ik mijn BB58 kocht bij ACE
was er van onder de indruk.
Een bewijs dat goud en staal heel goed samengaan zonder verkeerde signalen af te geven.

Wilde toen ook de NF passen, maar die bleek niet in de winkel…

Paar maanden verder: de BB58 verkocht, jouw model nog in mijn geheugen en de NF om de pols.

Die NF was een verrassing en werd op buitengewoon sympathieke wijze mogelijk gemaakt door een nuchtere liefhebber met uitstekende smaak en een groot hart :sunglasses: @ElChueco.

Hieronder mijn object d’amour

12 likes

We gingen bij Ace kijken voor een meer klassiek model en hadden deze nog niet gezien. De modellen waar we naar op zoek waren bleken eigenlijk nergens verkrijgbaar, alleen op bestelling.

Deze werd tevoorschijn getoverd en we waren beiden direct verkocht. Voor mezelf zie ik deze niet zo zitten, maar het is absoluut een geslaagd model.

1 like

Jazekers!

Als die op de foto diameter 41 mm heeft, dan hebben we hetzelfde horloge om de pols gehad…althans, die kans is erg groot.
Check mijn foto:

11 likes

Nee, dit is de bb32 van mijn wederhelft :wink:

3 likes

Prachtig horloge :heart_eyes: is dit de 36mm of de 41mm ?

Edition: zie net je reactie :grimacing:

2 likes

Is dat niet deze ?

1 like

Ja, dat is hem.

9 likes

Heb zelf net de 75090 aangekocht gezien ik dunne polsen heb staat 36mm mij iets beter dan 39. Als ik hem binnen heb zal ik daar wat foto’s van plaatsen!

2 likes

Zeker doen! Ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Aan het genieten van de Pelagos, heerlijk horloge.
Blauwe kleur blijft mij verbazen en raak je niet op uitgekeken, nu in de zon :sunny:.

16 likes

Ja! Nominatie voor Top 10 Mooiste Horloges in omloop hier op het forum wat mij betreft.

:ok_hand:

2 likes

Ik blijf poetsen, iedere keer weer vette vingertjes erop :joy:

16 likes

Volgens mij draait die kleine ook je kroon open…(of zie ik dat verkeerd ?)

Pas op met water dan !

1 like

Nou, op de foto lijkt het inderdaad zo!!
Net gelijk ff gecheckt, zit gelukkig goed dichtgeschroefd :smile:

Trouwens wel een meer ruimte tussen de kroon en kastdan bij een rolex. Maarja deze heeft geen crownguards… vind ik trouwens wel gaaf voor de uitstraling.

2 likes

image

13 likes