Tudor only II

Hmm, zijn dit modellen die alleen in asie zijn ofzo?

1 like

Waar zijn deze te koop?

1 like

Hong Kong

1 like

Is het een nieuw model? Waar heb je het besteld? Of woon je daar?

Mooie Horloge. Ben benieuwd naar meer foto’s :slight_smile:

Is er een lijst met referenties van de Tudor Price DayDate of Date? Ik ben veel aan het rond kijken maar kan er zo weinig over vinden. Dit is neem ik aan een nieuwer model?

3 likes

Ik ook is erg lastig zoeken naar dit soort modellen hier…

Gaat om de referenties 76200, 76213 en 76214 voor de Date+Day. Zijn modellen die in Europa, volgens mij, niet/nauwelijks geleverd zijn.

2 likes

Heel mooi met de fluted bezel. Vind je inderdaad niet terug op de Tudor site.

Zijn ook oude modellen.
Zijn er vanaf de eind 60-70er jaren in veel verschillende versies met gladde en fluted bezel en in verschillende maten. De oudere versies hebben ook de rolex merkingen nog op kroon en case.

2 likes

Wel een leuk prijsje toch ? Weet alleen wat er nog aan kosten bijkomen.

1 like

Wat mooi :heart_eyes:

1 like

21% btw en wat inklaringskosten. Meestal rond de 45/60 euro.

1 like

Deze werden in ieder geval tot eind 2019 gemaakt. Of ze nog in 2020 gemaakt worden is niet bekend. Vooralsnog werden ze ook alleen geleverd in Hong Kong/Macau. Ik heb hem zelf nu via Chrono24 gekocht incl nog 5 jaar garantie wereldwijd.

3 likes

Super. Mooi horloge. Ik ken wel iemand met een Tudor Prince Oyster date ook two tone. Een uit de jaren 60/70 volgens mij en een andere band. Een jaar geleden via Chrono gekocht ook uit Hongkong.

Ik ben nu zelf ook op zoek niet perce two tone maar wel het liefst met een jubilee achtige band. Want dit is ook geen jubilee band, toch? Of een variant ervan?

1 like

Dit is de moderne interpretatie van de jubilee band door Tudor. Oudere Rolex jubilee banden passen er ook op en zijn bij eerdere referenties er ook op geleverd, zie bijvoorbeeld de 94613.

2 likes

21 likes

Tof model hoor!

2 likes

Mooi! Is dat die uit het blauwe gedeelte hier met die nieuwe kast? Was een prima deal volgens mij.

1 like

11 likes

Thx. Klopt idd het is de oude van Jasper (illewoare). Ik denk ook een mooie deal…is als nieuw incl 2 jaar garantie.

@tompj dank je!

2 likes