Tudor only II

23 likes

22 likes

Vandaag gewoon werken, dus goed excuus om m’n favoriete horloge uit de doos te halen.

11 likes

Mooi deze! Wordt een beetje ondergesneeuwd door de BB58 heb ik het idee. Wat mij betreft is deze met ‘chroom kleur’ afwerking een mooiere kleurstelling in vergelijking met de BB58.

De maatvoering van de BB58 lijkt me dan wel weer top. (Nooit om de pols geprobeerd)

2 likes

Ja vind ik persoonlijk ook. Al begrijp ik best dat de maatvoering van de 58 voor velen prettiger is. Maar met m’n 20cm polsen is deze perfect. Wilde in eerste instantie de blauwe versie, maar ben blij dat ik voor deze gegaan ben. Dat rosé goud… Heerlijk.

Ook hier maar even mijn laatste NA showen :hugs:

39 likes

24 likes


Hier ook eindelijk mee doen :+1:

26 likes

Goede keus :+1:t2:

21 likes

Ja top bevalt erg goed :ok_hand:

1 like

23 likes

Verleden week gehaald, past goed 7,25 inch wrist.

17 likes

13 likes

Nato eens uitproberen :relieved:

13 likes

Bruin bandje is ook mooi :smile:

2 likes

Ja hoor ook prachtig, alleen die heb ik niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Goedemiddag allemaal, Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een leuk doel om naar toe te gaan sparen dit jaar. Ik ben twee Tudor horloges tegen gekomen die mij erg aanspreken ik heb ze alleen nog niet om de pols gehad of in het echt gezien… Het gaat om de Tudor Black Bay 58 en de Black Bay GMT. Ik heb S&C bericht en ze geven aan dat het ongeveer een half jaar levertijd is maar uiteraard met alles omtrent Corona wisten ze het niet zeker. Ik denk dat de BB58 mij beter zal passen maar dit weet ik niet zeker. Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en of jullie tips hebben.

1 like

It’s your lucky day! Zie het blauwe deel.

Edit: je bent aan het sparen, te snel gelezen!

2 likes

Haha wat toevallig!

Dit gaat mij alleen op dit moment niet lukken ik moet hier nog wat meer voor sparen en denk niet dat hij af wilt gaan spreken als hij al zeker weet dat het hem nu nog niet gaat worden.

1 like

Ja sorry, te snel gelezen! Had mijn bericht al aangepast. Succes met je spaardoel!