Tudor only II

vond dat er nog iets ontbrak :grimacing:

7 likes

Dit is vet :muscle::sunglasses:

10 likes

8 likes

Heel mooi zeg , goede combinatie niks meer aan doen behalve om de pols dan😉

1 like

Ja, op een horloge dat 3400 euro kost, kan er toch ook wel een kwalitatief bandje vanaf van 150,-? :wink:

2 likes

Vanguard al binnen! Dinsdag besteld, woensdag in Dubai op de post gegaan.

16 likes

dat staat strak, jammer dat hier de clasp niet op over gezet kan worden dan was het helemaal perfect!

BB58 staat je prima Han, zonder bling maar met die loeischerpe bevels, ik ben blij dat ze zit bij de moderne tudors doen (en snap niet waarom rolex er vanaf is gestapt).

2 likes

Snap ik ook niet :sweat_smile:

4 likes

De facetten zijn ook voor mij de reden geweest om deze te kopen.

Ik kan niet wachten om hiermee een zee in te duiken. Deze combo vraagt om actie. :surfing_man:

11 likes

als in: Zo vroeg mogelijk een ligbed fixen om vervolgens op een luchtbedje in de zee te gaan dobberen?

De band staat beter dan die vorige band (niet die vintage inspired band). Aansluiting is netjes op de kast!

1 like

Staat 'm goed @hanDavinci
Ik doe wel een survival tocht :grin:

6 likes

19 likes

Benieuwd als je vonken krijgt als je het gebruikt met de flint and steel methode :laughing:

1 like

Gek word ik als ik deze zie. Moet mezelf echt inhouden om hem niet te kopen.

2 likes

Just do it.

Krijg je geen spijt van. Ik krijg er ook geen genoeg van (en dat is voor mij uniek).

3 likes

Zijn die vanguards een beetje soepel?

Een rode lijkt me wel tof op de GMT. Kan er alleen geen foto’s van vinden…

1 like

Echt een prachtig horloge, heb 'm gepast maar net iets te groot voor mij. Daarom voor de 58 gekozen .

1 like

Ik vind m voor mij goed qua maat. Normaal geef ik ook de voorkeur aan formaat BB58, maar als vrijetijdshorloge mag ie een tikkie groter. En lekker fris met de witte lume en gekleurde bezel.

2 likes

29 likes