Originele Tudor lederen band voor de GMT is ook roodbruin. Mijns inziens geslaagde combinatie. Ik blijf de Tudor Black Bay serie in allerlei vormen en maten fantastisch vinden. Allemaal erg dynamische met talloze banden opties die gewoon goed staan.
Horloge goed!
Band slecht! Niet mijn smaak op leer…
Mn wegens de enorme gap die je krijgt tussen kast en band.
Gelukkig zie ik staal eronder doorschijnen
Doe anders een rubberband als je wilt afwisselen:
Is dat een Crafter Blue band of een Vanguard band?
Dat is weer niet mijn smaak. Iets wat volgens mij prima is. Ik heb deze band (Bulang and Sons Siena) wel specifiek gekocht voor de afwisseling. Ik vind de originele stalen band namelijk het niveau teleurstelling. Zodra ik mijn Bergeon6767 binnen heb zal ik hem er eens opzetten en nieuwe foto’s plaatsen.
Zeker!
Vanguard!
CB is er niet in rood volgens mij.
Deze is een stuk soepeler dan CB (iig tov die van mijn MM300) én geurloos!
Nice! Vanguard is pas sinds kort op mijn radar gekomen. Naast Everest, Rubber B, Horus, Zealande en Crafter Blue, dus nog een nieuwe speler in het veld van de aftermarket rubberen banden. Ook scherp geprijsd mijns inziens. Raad je de Vanguard banden aan?
Zeker een aanrader!
Soepeler dan CB
Komt wmb in de buurt van Everest en RubberB voor de helft van het geld. Everest is ook top, RubberB geen fan van want daar zitten de gaten te ver uit elkaar (dus of te strak of te los, bij mij op een Hulk destijds).
Op de site zie ik 130 dollar vanuit Dubai. Wat wordt de uiteindelijke prijs waarvoor ie op de deurmat ligt?
127 euro (afh v wisselkoers ). Ik kreeg geen naheffing, want ze zetten er (uit eigen beweging!) 20 dollar op als waarde…
Nice. Hoe ziet de buckle en de keeper eruit? Heb je daar toevallig nog een foto van? denk dat deze Vanguard band mijn voorkeur zou hebben voor de helft van het geld van een Rubber B of Everest
(Sorry voor de off-topic spam mensen… band zit wel aan een Tudor )
Rubber keepers (vind ik prettiger dan staal) en hele mooie 316L stalen gesp.
Nice. Heeft beetje hetzelfde weg van Zealande. Geslaagde banden van Vanguard. Komen wellicht nog een keer op de wishlist.
hoe vaker ik m zie, des te meer wil ik er ééntje
Ik vind dit model dus met de dag mooier worden!
Ha ik was niet de enige die een cyclops mooi vond op een heritage chrono