prachtig hoe blij je dan kunt zijn!!
Nice!
Wat me wel opvalt aan deze GMT: het rood is een slag lichter dan gebruikelijk maar dat kan uiteraard vertekend zijn door het daglicht…
Wat ik iig opmerkelijk vind is de zichtbare datum, die 8. Het lijkt wel of er een anders-dan-andere datumschijf is gebruikt. Het bovenste rondje van de 8 is nl. veel smaller dan het onderste rondje en juist bij Tudor is er doorgaans amper verschil tussen beide rondjes. Kijk maar eens voor wat ik bedoel:
Tja. Waar maakt een mens zich druk om… Maar van die dingen hè…
Zo kreeg ik ooit bij de VW dealer in Amsterdam een (nieuwe) Golf IV GTI geleverd (handbak met 5 versnellingen) waarin de pookknop van een Audi A6 was gemonteerd -af fabriek!- met daarop 6 versnellingen
De 8 van de gmt ring is ook anders ( hoekiger) dan die van de datum , dat vind ik dan weer jammer
Het rood lijkt echt een tint lichter.
Komt door het filtertje dat ik erop heb gegooid. Dit is de originele foto.
Tjah en die 8… ik weet het niet. Komt misschien doordat de wijzer er half over hangt? Hier lijkt ‘ie namelijk wel weer ‘normaal’ te zijn.
Als je er vanaf wil, 3k. Verkleurde ding…
Kennelijk allemaal gezichtsbedrog dus. Zo zie je maar. BTW: kleurt vele malen mooier zonder filter !
Wie heeft een idee hoe lang het duurt om de gang reserve van een Pelagos volledig op te laden? Nu ik volledig thuiswerk draag in het horloge minder en merk ik dat deze regelmatig geen reserve meer heeft.
Je moet natuurlijk wel bewegen, bij thuiswerken gebeurt er weinig…
En toch werkt dat prima wanneer je m draagt. Valt nooit stil…
de oorzaak is mij bekend ik beweeg wel, meestal loop ik een 3 kwartier overdag niet altijd met het horloge om. De vraag is dus hoe lang het horloge nodig heeft om volledig “op te laden” immers eens opgeladen zou deze tot 72uur moeten blijven werken.
Advies ; koop een NF
Die heeft een powerindicator
Even on topic, ik heb geen idee maar als je 'm 20x heb omgeslagen dan moet deze toch een redelijke tot goede reserve hebben. Hoe oud is deze ? Wellicht even langs bij de AD ?
1.5 jaar oud, dus bij 20 slagen zou die “vol” moeten zitten of is dat een verkeerde aanname ?
In ieder geval wel voldoende opgestart om de dag door te komen lijkt mij. Staat die soms stil dan ?
De mijne liep wat voor, zou ook even weg, maar loopt nu als een zonnetje!
Wat een plaatje! En nog bijna 5 jaar garantie is ook stiekem wel lekker
5 jaar garantie op een 2-liner ?? Denk dat je abuis bent.
Weet wel zeker van niet. Eind mei 2020 aangeschaft bij AD, en op de pas, dus de volle 5 jaar Tudor-garantie.
Dan heb je inderdaad gelijk… alhoewel de ETA variant al even discontinued is.