Crosspost

DPD is nog onderweg… Zit dus op het terras met
Pffff, wat een verschijning. Dit blijft toch echt wel mijn favoriete duiker en ik heb ze al in vele soorten en smaken gehad. Blij dat ik weer een zwarte Pelagos aan de pols heb, deze is serieus fijn!
heel licht toch? ik heb net een maandje mijn eerste Tudor (bb58) maar deze mag er ook wezen hoor.
Voor zo’n dikke duiker inderdaad erg licht! Rond de 135 gram op de Titanium band.
Ook prachtig! Nu al een klassieker.
Lekker! Ik ga de rubberen band er ook eens aanknopen, kijken of me dat - na het succes van de OEM band op de Seamaster - ook bij de Pelagos gaat bevallen. Vorig jaar werd ik er niet warm van, maar zo op jouw foto ziet het er toch wel fraai uit.
zou ik ook eens moeten doen, al ben ik niet zo bedreven in het wisselen van banden (anders dan op auto’s)
Met een goeie ‘vork’ (Bergeon 6767-F) en een rolletje plakband moet het lukken. Ik plak altijd de kast/lugs af om beschadigingen te voorkomen. Ik heb zelf een hekel aan bandwisselsporen aan de onderkant van de lugs, terwijl je ze zo simpel kan voorkomen.
Maar niet makkelijk om/af doen. Tenminste bij mij…
Yes. Ik vind het erg fijn dragen!
Ja, ik kan/mag het nu zeggen…
Mijn dikke vette North Flag is onderweg en zal morgen door mij opgewacht worden bij de brievenbus.
Wristshot alert!
Maar ûh, zonder gekheid: De North Flag is een wolf in schaapskleren. Absoluut een mooi horloge met een lekker eigen smoel. Veel plezier ermee alvast.
Bij SC den haag lag vandaag een blackbay gmt op staal in de etalage.
Nice. North flag is mooi!