Tudor only II

Nieuw voor 3920, de 41 mm dus in de uitvoering zoals op de foto.

1 like

Pffff dan ga toch liever voor een Rolex OP eerlijk gezegdā€¦is wel gewoon staal tov goud/staal dat begrijp ik.

2 likes

Heb intussen voor mijzelf gemerkt dat prijs soms ondergeschikt is aan gevoel.
2 of 3 horloges op tableau, die Tudor, die Rolex en nog ietsā€¦ En dan eens opletten welke je het liefst bepoteld, of op de pols probeertā€¦dat is dan de ware :laughing:

1 like

Dat ben ik met je eens. Ik zal er eens goed over nadenken en gaan passen (waar was het ?) en dan eens voel en ervaren :+1:t2:

1 like

Check pb :expressionless:

Gekruiste communicatie :laughing:

1 like

ETA, deksel dicht.

Gr. Roel

2 likes

Een treurige dag in huize ThaWatcher. Heb mijn pelagos naar Sheep and Lemon gebracht ivm een probleem met de datum. Die verspringt namelijk pas om 12:12 en dat is iets te veel van het goede wat mij betreft. Helaas moet hij naar Zwitserland dus ben ik hem 6 tot 8 weken kwijt. :disappointed_relieved:
Een foto ter herinnering:

6 likes

Sterkte! :see_no_evil: Wel een leuk horloge wat in de tussentijd gedragen kan worden?

1 like

Geintje, die GMT is ook mooi, maar ook weer zo dik.
#vinkjammer

1 like

Ook natuurijk in dit draadje wereldkundig maken dat mijn 2e Tudor geland is in Halle (NL)

NA!

15 likes

Prachtig! :ok_hand:

1 like

Bedankt! :+1: Heb pas een IWC pilot chrono aangeschaft dus dat zit wel goed. Maar twee maanden is toch wel lang hoor, zou zomaar begin 2020 kunnen worden. Denk dat de bonus/dertiende maand naar een NA gaat. :wink:

1 like

Haaaa, dank je David.
Hier een heel fijne leren band op.
Zit fijner danā€¦ :sunglasses:


En sluit ook fraai aan op de kast
Ik zeg gewoon dat ik een
Kastommade band heb

5 likes

Ja strak zo aansluitend op de kast. :ok_hand:

1 like


Dit is een blijvertje :watch:ļø

10 likes

Ik hou er van! Maar snap dat hij voor vele een maatje te lomp is. :kissing_closed_eyes:

1 like

Draag bijna niets anders meerā€¦

18 likes

Vandaag even op leer.

14 likes


En even buitenā€¦

9 likes

Heel gaafā€¦geslaagde combi. :ok_hand:

1 like