Tudor only II

Eerste teaser is net door tudor geplaatst…
Nog even tot morgen 7 uur wachten zo te zien…
https://www.instagram.com/p/CCC9pWsKh8H/?igshid=1hdl3f352jafl

Mij valt 01 erg op. Is dat een referentie naar hun p-01??

1 like

Zou de grap van het jaar zijn😂
De sonar Ping van een submarine eronder als geluid…

1 like

Je weet dat die lui van Tudor van een verrassing (shock) houden… We gaan het zien. Als er idd drie nieuwe refs bijkomen: een blauwe BB58, een P01 op staal en -uiteraard- een moderne versie van de Big Block!

:crazy_face:

2 likes

, :smile: ze maken het wel spannend hoor :grin:

Hi Remco, de blauwe en de zwarte lag gisteren in de vitrine bij Gassan… korting lijkt mij overigens geen probleem. Wie gaat er immers 4.320,- EUR betalen ? Dat zou mij die premium niet waard zijn.

2 likes

Dat is goed om te weten. Want ik twijfelde nog even aan de verkrijgbaarheid.

1 like

6 likes

Eerste vergelijkingsmateriaal…
Overigens niet mijn OMG :grin:

3 likes

Een geflitste foto doet geen enkel horloge goed…
Of met reflecterende hallogeen lampjes

2 likes

echt helemaal niks dit, 3 keer niks. Dit wel dit is 3x Raaak!!!

7 likes

gewoon doen Remco, en daarna niet weer verkopen!

Kost een beetje maar je krijgt er een top horloge voor terug met een prachtig verhaal.

1 like

Oké. Wel eerst verkopen, dan pas de nieuwe kopen! :wink:

2 likes

Ik snap je idee, ik vind het zelf ook altijd een leuke bijkomstigheid. Maar ik vind het in dit geval ook een beetje overdreven. Net of je nog eens naar die garantiekaart kijkt in de toekomst.

P.S. Ik deel je mening over de Pelagos. Gaat hier nooit meer weg.

1 like

Ben het helemaal met je eens, …

… zoals je ziet, aan zelfreflectie geen gebrek. Ik doe wel vaker domme dingen.
Deze keer ‘met reden’. :wink:

1 like

Vind het wel een tof idee, toch wat romantiseren van de horlogehobby. Zie mijzelf ook nog eens een nieuw horloge aanschaffen op een speciale datum.

Aan de andere kant, ga je de huidige pelagos niet missen? Ik kijk ook altijd terug op horloges wetende bij wat voor speciale momenten ik ze heb gedragen.

1 like

:point_up_2:t2:

Daar heb ik deze te kort voor gehad… :wink:

Meestal heb ik een horloge niet langer dan een paar maanden (… soms zelfs maar een paar dagen :see_no_evil:). Ik hoop dat patroon te gaan doorbreken, door nu iets bijzonders/persoonlijks te kopen. Ach ja.

1 like

Herkenbaar voor wat betreft het flipperen. Echter ben ik er nu eigenlijk voor het eerst achter dat je ook in heel korte tijd herinneringen kunt hebben bij en met een horloge.

Hoe dan ook: mooie persoonlijke actie en hopelijk geeft je dit een nóg beter gevoel bij je nieuw aan te schaffen Pelagos :+1:t2:

1 like

Nog niet op de pols aangepast, net binnen, maar wat een lume…het eerste inhouse caliber, met een mooie zichtkast…

18 likes