Echt waanzinnig mooi de BB58. Hoe zit dat eigenlijk met de aluminium bezel? Is dat echt kras gevoeliger dan een ceramic bezel? Zal voornamelijk desk diven worden voor mij. Heb nu de Seamaster en de BB58 op mijn shortlist staan, maar ben er nog niet uit.
Mooi die plaat…Deze gaat nooit weg of ik moet fondsen nodig hebben voor een Rolex. Maar zelfs daar twijfel ik over.
Wat een draag plezier veroorzaakt dit eigenzinnig apparaat altijd. Maar toch…
Laten gaan voor een mooie Sinn chronograaf? Of moet ik gewoon op m’n handen blijven zitten en even wat centen aan de kant leggen. Het jeukt!!!
Blijven zitten op je handen…
Houden !! Zonde om weg te doen maar begrijp soms de onrust
2/2. Dat is redelijk unaniem vooralsnog.
Kijken wat ze in het Sinn only topic zeggen
Flipperitus is maar een rare aandoening…
Waar is jouw NF gebleven trouwens?
Die heb ik nog hoor. Ligt nu alleen in de kluis.
Ja! Das lekker. Ik heb meer hier last van in het hoofd!
En als iemand weet wat beide kampen behelst dan ben jij het wel. Heb de Sinn 356 ook gehad en buiten de maat/dikte om had die alles wat ik kan wensen. Scheiss.
3/3:wave:
Gave foto
Ja, en dat met m’n mobiel
De afgelopen dagen heb ik een paar keer gezwommen met de Pelagos (in een zwembad) het blijft toch een tool watch en de vakantie beater (promaster) heb ik tot op heden zelden gedragen.
Ik heb het idee dat zwemwater (chloor) een positief effect heeft op het titanium haarlijntjes lijken minder op te vallen. Nu kan het door het chloor in mijn ogen komen of heeft chloor wel degelijk invloed op titanium. Google levert niks op wellicht zijn er meer met deze ervaring.
Na het zwemmen spoel ik het horloge wel grondig af onder de kraan.
Titanium lijkt bij mij ook te herstellen uit zichzelf… Echt top die Pelagos!