Tudor only II

Heel vet!!! ‘Gewoon’ bij de AD?

1 like

Haha…dank voor de hersenkraker weer Jasper. Momenteel spoken door mijn hoofd een BB58 en een GMT. Gooi jij nog ff de Ranger in de groep. :joy::+1:

Dank voor de heads-up kerel…:ok_hand:

2 likes

Ja, klopt.

1 like

Ik jouw Rode BB :joy::joy::joy: of toch gewoon gelijk door na de OP :scream::thinking:

1 like

Je weet het antwoord al Luuk…:wink::sunglasses::+1:

1 like

Misschien moet ik gewoon de weg blijven volgen zoals ingeslagen :thinking::slight_smile:️:wink:

1 like

:+1::grin:

1 like

Moest je deze toch ooit beu raken, PM me even aub :slight_smile:

Wat een belachelijk, schandelig, vreselijk, misselijkmakend mooi horloge…

Ik vind hem mooier dan de rolex sub.

3 likes

NA :+1:t2:

21 likes

Na de belachelijke prijzen in het begin is deze nu al weer voor een redelijk “normale” prijs te krijgen. Het zou me, als ik naar de prijzen van de stalen versie kijk, niet verbazen als ook deze straks makkelijk ruim onder list te krijgen is…

1 like

Beauty! :ok_hand: Van harte. :+1:

1 like

Gefeliciteerd! En de juiste kleur gekozen :slight_smile:

Welke maat is het, 41mm denk ik?

Verdomme, ik krijg ook kriebels als ik dit lees. Er komt een Tudor voor het jaar voorbij is. Misschien deze dan?:grin:

1 like

Wie weet. :joy: Monenteel zit ik echter nog zwaar in dubio…:see_no_evil:

1 like

Er komt een ‘gezocht’-topicje aan hoor, in de komende… Ik zal je alvast taggen, samen met @Stefanmol met z’n BB36😉.

2 likes

Mijn rode BB gaat nooit weg.

2 likes

Snap ik, naast de GMT de mooiste BB :slight_smile:️:+1:t2:

2 likes

Huh, wat? :smile:

12 likes

Pfffff moeilijk de Pelagos is een topper maar de BB58 ook alleen heel wat anders .Persoonlijk zou ik voor de BB58 gaan maar dat komt denk ik ook door mijn liefde voor de Sixty Five maar die heb jij zelf ook al gehad .

1 like

Als ik het zo op de foto zie is de L tot L te groot voor je pols .

1 like