Tudor only II

En wat vinden we van de nieuwe Tudor Daydate/ DJ ?

2 likes

Tja.
Wat moet je er van zeggen.
Niet mijn smaak.

1 like

In Londen, Terminal 2, liggen ze nu voor 2300 op staal en 2100 op Nato (euro). Toch even geprobeerd, maar niet gedaan. Niet omdat ze niet mooi zijn, integendeel, prachtige klokken. Maar zag geen toevoeging aan de huidige collectie. Mocht ik de Rolex Pepsi niet gekocht hebben 2 weken terug, had ik deze zeker meegenomen.

1 like

Voor 2300 op staal mag je de GMT voor mij meenemen.
Krijg je van mij 2800!

Ik zie euro tussen haakjes.
2800 euro probeer ik 'm graag eens.

Nee hoor, die ander was ook euro :wink: 2100 pond op staal en 1900 pond op Nato. Ze gaven aan dat dat de prijzen voor 2020 waren. Normaal mogen wij daar ook niet kopen. Maar de terminal die KLM gebruikt is dicht. En om niet teveel gezeur te hebben, mag iedereen gewoon in deze terminal kopen. Op 1 uitzondering na helaas, Rolex natuurlijk.

2 likes

nette prijzen hoor!

Ja en onder de reguliere prijzen. Die hanteren ze daar omdat normaal veel vluchten vertrekken naar Azië/Afrika en die geen Tudor kopen normaal. Zal over 2 weken wat foto’s schieten.

2 likes

10 likes

En is ooit de mijne geweest als ik me niet vergis, al wel is spijt gehad dat ik deze verkocht heb… ben blij dat je hem na 4 jaar nog steeds ik bezit hebt!

1 like

zojuist kwam ik deze site tegen

https://www.asophisticatedwrist.com/single-pass-nato-watch-strap-black-desert

1 like

19 likes

13 likes

Op de Romeinse cijfers na zijn ze mooi, al zou ik ze graag eerst in real life eens zien.

Een GMT voor 2300 euro op staal. Dat je die hebt kunnen laten liggen zeg.
Neem mij er maar een mee😉

Goedemorgen trouwens!

8 likes

Hmm jammer dat de uren worden afgesneden door de day en date vensters. Ziet er wat slordig uit

Morning !

5 likes

Bandaanzet niet geslaagd. Zo kan je niet swappen. Romeinse cijfers meh…

Maar je hebt 'm niet meegenomen voor me?

Oeh, dat zou ik niet meer zo goed durven zeggen. Overdracht was in ieder geval in Rotterdam, en inderdaad in 2016 gekocht :joy:

1 like