Dank je
Haha hoorde inderdaad dat er al 2 gegadigden waren…Mocht deze op korte termijn weer vertrekken (je weet het nooit bij mij dan laat ik het je weten
Gefeliciteerd Luuk, veel draagplezier! Hoe bevalt “ie”?
Dank je Prachtig en helemaal wat ik nu zoek, wilde een sportieve dresser op staal dus in love
Zoek alleen nog een extra schakel, hij past wel maar voor een extra losse band
Ja, heel graag!
Mijn zoektocht gaat nog even door lolz
Ja, het is echt een topding. Ik denk dat je er veel plezier aan gaat beleven, al weet je het bij jou maar nooit…. Bij mij heeft de AT het afgelegd tegen deze, dus laten gaan.
Mocht ik genoeg krijgen van die van mij, zal ik het je ook laten weten.
Ja echt prachtig en kwalitatief zit hij erg goed in elkaar is mijn eerste indruk…
Heb jij nog een schakel voor me
Ja, ik moet die wel ergens hebben, zal even zoeken.
Thanks en die neem ik graag over van je. Stuur maar een pb mocht je hem vinden…
Mooi Luuk!
Ik weet het zeker dat hij binnenkort verdwijnt
Fijn voor jou, hoelang was je hem kwijt? Ik heb hetzelfde probleem, stil vallen na paar uur van de pols. De mijne ligt al twee weken in Genève.?
Dank je
Arthur, zit in ander vaarwater dus ben bang van niet…deze gaat het wat langer uithouden
Dat is geen straf Luuk
Veel draagplezier
Nope, dit is wel een kanshebber voor langere tijd. Ben een beetje tegen duikers op het moment
Dank je
De mijne liep 32 ipv 38 uur door. Niet extreem, maar kon nu mooi onder garantie worden geregeld. En direct een full service.
Zoals in het bericht aangegeven was ik m iets meer dan een maand kwijt. Normaliter kan dat wel 6 tot 8 weken duren.
Prachtig! 79090?