Tudor only II

Heerlijk! Een vrouw die wat van horloges snapt :dancer: !

Gefeliciteerd met die BB maar ietwat saaiig is die wel hè…

2 likes

Touché, ik ben er toch nog blij mee (met zowel mijn vrouw als de Black Bay 36 haha)

1 like

Als ze t maar vaak genoeg zegt, dan gaat die vanzelf weg. Vraag is of dat laatste het horloge of de vrouw is…:wink:

Bij mij was het 2x een horloge om soortgelijke reden :sunglasses:

Daarnaast heeft ze ook zeker een terecht punt in mijn optiek :ok_hand:t2:

Gelukkig is ze van het slag “als jij het mooi vindt moet je het lekker doen” :slightly_smiling_face:

De eenvoud maakt dit horloge juist, alleen ziet niet iedereen dat in :joy:

2 likes

Juist door die eenvoudig, vind ik de BB36 zo’n geweldig en veelzijdig horloge. Gefeliciteerd en je gaat er ongetwijfeld veel draagplezier aan beleven.

Ik kan daar nooit zoveel mee. Je geeft een flink bedrag uit aan een horloge om de eenvoud die hij uitstraalt?

Ieder zijn eigen, heb zelf ook een BB gehad, maar voor mij was dit m niet. Net zoals voor anderen de Pelagos het niet zal zijn :+1:t2:

Ieder zijn ding zeg ik dan maar!

Mooi horloge die BB. Heb er meerdere keren over getwijfeld om hem aan te schaffen maar ben bang dat ik hem zeer snel zat ben. Vandaar geen aankoop.

Volgens mij ben je hem idd óf snel zat, óf nooit
We gaan t meemaken :joy::joy::ok_hand:

11 likes

Vakantie hiero :sunglasses:

19 likes

Dit idd :+1:t2:

14 likes

8 likes

Vandaag de blauwe BB58 bekeken van @Rolopalooza Het blauw maakt deze echt de ideale zomer beater. Voor mijn persoonlijke smaak wel wat aan de kleine kant. Een sporthorloge mag van mij iets groter. De blauwe spreekt wel meer dan de zwarte BB58 die ik heb gehad. Deze op een grijze nato :ok_hand:t2:

17 likes

Weet iemand een goede website voor rubberen banden voor de Pelagos (groen/oranje liefst)?
Vanguard e.d. lijken geen te hebben, alleen voor de BB e.d.!

Weleens de Pelagos overwogen ? Ook prachtig dat blauw :ok_hand:t3:
Da’s wel een echte duiker …

11 likes

De LHD gehad. Heerlijke beater! Wel laten gaan voor de Tudor GMT, wat minder toolwatch.

Nato van Watchbandit is binnen, zit goed en voelt degelijk aan. Heb de originele Tudor of een Erika’s nooit gehad dus geen echt vergelijkingsmateriaal. Maar deze ga ik met plezier dragen!

Daarnaast vandaag ook de Barton quick release geprobeerd, erg mooie combi die heerlijk zit met dit zweet weer.

Nu nog een mooi leren bandje en dan is het compleet voor deze BB58 :joy:

7 likes

Gefeliciteerd! Mooie kleur blauwe toch.

1 like