Tudor only II

Naar mijn mening doet een wat robuustere band het beter op dit horloge. Een mooie zwarte nato of canvas. Wel lekker dik ivm de grote afstand tussen lug en kast.

3 likes

Heel mooie band, staat 'm :ok_hand:

1 like

Mooie Grantour :+1:t2:

1 like

Fraaie combi!
Hopelijk komt de GMT ook nog eens in kleinere (58) uitvoering. :slight_smile:

1 like

8 likes

Iemand zin in een NF…? :wink:

12 likes

Ruilen tegen een sarb072 :crazy_face:

1 like

Mocht iemand een blauwe BB41 zoeken, deze gaat waarschijnlijk in de verkoop!

4 likes

Lekker bandje erop :ok_hand::ok_hand:

Tsja…, is toch nog niet zo eenvoudig.
Het horloge kan dan wel heel veel hebben, ìk niet.

Ik heb de pest aan nato’s, met al dat voor mij teveel aan ijzerwerk.
En ik heb het op dit horloge ook niet zo op met stiksels: heb het graag zo glad mogelijk (vandaar deze rubberen Hirsch).
Tot nu toe bevallen me de bijgeleverde stalen band me (verrassend wel) en de camo-strap nog het best.
Maar… die camo is nèt een fractie ismaller dan de lugbreedte, ik zie dan nèt een stukje van de springbar.
Zou ik daar dan met een strijkbout iets aan kunnen doen???

Gewoon lekker om gooien wat je zelf mooi vindt!

Ik heb er ook de pleur aan als een band 0,5 of 1mm te smal is. Dus snap je issue daar :expressionless:
Geen idee of je dat kunt strijken, ben benieuwd!

Ja daar hoop ik ook heel erg op. Ik ben sowieso benieuwd waar Tudor de komende jaren nog mee gaat komen. Ik verwacht toch wel veel in de lijn van de 58 modellen.

2 likes

14 likes

Toevallig iemand hier die zich onlangs op de wachtlijst heeft laten zetten voor de bb58 bij 1 vd AD’s en al een belletje heeft gehad? Ik lees overal dat de wachtlijst enkele maanden is, maar dat het ook sterk per dealer verschilt.

Ik heb me zaterdag op de lijst laten zetten in R’dam voor de blauwe BB58. Maar wel met het verzoek me pas vanaf december te bellen. :wink:
Er zouden trouwens 7 of 8 mensen voor me zijn, maar alles is koffiedik kijken als het om wachtlijsten gaat. S&C zei dat het misschien wel januari of het voorjaar kon worden.

1 like

Bij mij geen onrust, de NF blijft waar hij geplant is, in Halle.
Iemand die een sterk stoer horloge zoekt met smoel die moet ff de blauwe hoek checken!
Mee eens @DoubleRed. ?

10 likes

Haha dan ben je wellicht door dezelfde dame geholpen. Toen ik daar zaterdag was zei ze dat iemand net voor mij zich had gemeld voor de blauwe :slight_smile:

1 like

Haha grote kans op ja! Ik was er ‘s ochtends en werd geholpen door een dame met een Datejust van 21 jaar om. Leeftijd van het horloge, niet de dame. :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar je staat dus ook op de lijst? :smiley:

Dat moet haar zijn ja. Heb me inderdaad op de lijst laten zitten, wel voor de zwarte. Zal zo nu en dan ook eens bij andere AD’s / vestigingen binnen lopen om te checken wat de stand van zaken is.

1 like

Maastricht licht die in de vitrine