Tudor only II

Deze topper komt weinig meer aan de pols de laatste tijd. Tijd voor wat anders of toch nog ff houden… :thinking:

7 likes

Hoe bevalt deze? Ligt hij een beetje mooi op de pols omdat hij nogal chunky is? Ik heb zelf een 17,5cm pols.

Lol, Burgundy!

Heeft niks met Bordeaux te maken… De kleur matched prima… En het zit in 'n Burgundy glas…

1 like

Hatsaflats :+1:

1 like

Nice, staat op mijn shortlist te samen met de GMT :+1:

1 like

Loopt nog… eerst BB58 en GMT verkopen… geen haastklus :grinning:

…en anders maar niet. Setje is nu ook prima :+1:t2:

1 like

Heb ik nu jouw Pelagos gewonnen?? :1st_place_medal:

1 like

8 likes

Hij bevalt zo goed dat ik hem sinds deze zomer veruit het meeste om de pols heb… en geloof mij, het is niet zo dat er thuis niets te kiezen ligt :wink:.

Ja, hij is wat dikker dan mijn ETA BB’s. En ja, hij is wat zwaarder dan m’n manufacture Pelagius’.

Maar het geheel qua kleuren, afwerking en functionaliteit (en in mijn geval op een Tudor bracelet zonder faux rivets) maken hem tot mijn favoriet de afgelopen maanden. In ieder geval voor dit moment :grin:!

3 likes

Touché, mon ami!!

Ik dacht werkelijk dat het je om de wijn ging.

Salut!

1 like

Hoe bevalt de BB58? Ik zit er naar te loeren maar de kast lijkt zo plat :thinking: en de punten aan onderkant/achterkant van de lugs scherp? Of valt dat mee?

Dat begrijp ik, zeer mooi setje! :heart_eyes:

1 like

Ik heb zelden zo’n perfecte verhoudingen gezien als de BB58. Hij is dun met zn 12mm maar toont dikker door die vlakke zijkant, dus dat valt goed mee! Met stalen band draagt hij als een 40mm, dus zeker niet te klein :blush:

Qua scherpte, de lug is zeker niet scherp onderaan! Hij is wel scherp als je de endlink eraf haalt aan de binnenzijde, maar met de stalen band erop merk je dat niet.

Eens passen zal al je twijfels wegnemen :wink:

13 likes

Dank!

1 like

Vanavond de Tudor Submariner op leer gezet.

29 likes

Vandaag ook mijn BB58 om. Echt een fijnerd.

18 likes

Net als iedere andere BB toch? het is wel een forse, maar niet groter dan een Longines Hydroconcuest. Vanwege z’n mooie afgeronde band kun je m strak dragen, dan stoort het gewicht niet.

2 likes

Welke band heb je op de GMT gezet als ik vragen mag? Uitgewisseld met een van een andere BB?

Natuurlijk mag je dat vragen. Ik heb de band van mijn blauwe Black Bay (smiley/ETA versie) overgezet op de BB GMT. Fits like a glove, de endlinks passen perfect.

En dus vooral geen faux rivets :grin: want dat is/was me teveel van het goede bij een 22mm band(aanzet) en een sowieso al druk horloge (kleuren, wijzers, indexen). Voor mij is deze configuratie de perfecte combi van kast en band.

Cheers

4 likes

Goed om te weten, dat maakt mijn zoektocht eventueel ook weer wat breder. Ik vond de Rivet band helemaal niks namelijk.

De ETA heb ik ook in huis, alleen steeds banden swappen?

1 like