Tudor only II

Mooie uitvoering! Geniet ervan :grin:

1 like

Laat het ons hopen,en ik zal zeker genieten van deze aanwinst.
Dit horloge heb ik overgenomen van Maarten,een nederlandse persoon waarvan ik pas achteraf wist dat hij ook op dit forum zit.Een vriendelijk en behulpzaam man die mij een erg verzorgd horloge leverde in goede staat met alles kompleet erbij.

1 like

Vanaf wanneer zijn ze de BB modellen beginnen produceren eigenlijk?

1 like

In 2012 aangekondigd op Baselworld. Hier een leuk artikel:

Wellicht al een keer gepost hier en anders nog een keer. Mooi filmpje over de BB58 van Hodinkee

Mooie jaarwisseling allemaal!

6 likes

gefeliciteerd! past goed bij je shirt hoor

Bedankt!,en het plaatje moest kloppen hoor.

Hier hangt de Black Bay nog aan de fles :crazy_face:

7 likes

Er staat een Tudor BB Barbarossa te koop op het Uhrforum waar ik wel interesse in heb.
Dus vraagje aan de experts hier, wat is het verschil tussen deze en de normalen Black Bay.
Heb zelf de uitvoering met de rode bezel gehad en nog steeds spijt dat ik hem verkocht heb,dus ben toch wel weer op zoek.

2 likes

De BB die daar aangeboden wordt is de gewone 79230N. Alle specs alhier:

Fraaie BB maar er is verder niets bijzonders aan voor zover ik weet.

3 likes

Het nieuwe jaar begint niet met de laatste NA maar met de good old Pelagos! :sunglasses:

Ps Gelukkig en bovenal gezond 2020 aan iedereen. :muscle: :v:

11 likes

+1

In het bijzonder dan voor de Tudor liefhebbers hier :sunglasses: !

Cheers

2 likes

Hier gaan we gewoon lekker door jongens

5 likes

Bedankt voor je reactie ,ik vroeg mezelf ook al af wat het inhield “Barbarossa”,want kon op het net niet zo vlug iets vinden over dit model.

Bij Colman in Antwerpen staat nog een nieuwe beschikbaar op hun site.j
https://colman.be/EN/watches.aspx?ma=3514,4531&se=1&sp=632.7999877929688&st=ma,17,
lijkt er overigens op ook daar de prijzen omhoog zijn gegaan :thinking:

1 like

Zit te twijfelen een BB58 aan te schaffen… en heel heel heel misschien mijn rolex explorer te verkopen. Weet niet wat het is maar de explorer is gewoon te perfect dat hij saai is… hebben meerdere dat? Ben denk ik toe aan iets nieuws. Maar er is gewoon net niet dat ene “OEF” aanwezig wat ik zoek, terwijl ik hem aan de andere kant zo graag om mn pols wil hebben. Kan iemand mij zijn ervaring delen waarom de BB58 toch zo’n bijzonder horloge is.

Danku :grin:

3 likes

staat genoeg over op dit forum denk ik. anders YouTube kijken staan genoeg reviews en vergelijkingen.

Heb even geen tijd voor een lang verhaal… maar ik ben er nog altijd zeer content mee!

17 likes

8 likes

Wat is je wrist size ?