Tudor only II

Die van mij lag destijds bij een AD op voorraad, als enige. Mazzeltje.

Of je voor de beleving/het idee gaat moet je zelf weten. Ik heb er bij een paar horloges bewust voor gekozen die bij de AD te kopen, wetende dat ik ze elders voor minder kon krijgen. Bijvoorbeeld een horloge dat ik voor mijn toen toekomstige zoon had gekocht, daar wilde ik mijn naam op de rekening. Voor anderen probeer ik gewoon de beste deal te vinden.

Als jij hem niet uit het blauwe gedeelte gaat halen zou ik iemand anders willen adviseren dat wel te doen; supergaaf en nieuw horloge voor een mooie prijs :yum:

3 likes

Mooi hoor en gefeliciteerd

1 like

Soms twijfel ik wel ‘ns… Maar hij is zó lekker!!!

10 likes

Nieuw bandje erop gedaan, bruine MN ipv blauwe. Wat vinden we ervan? :slight_smile:

22 likes

Erg mooi!

1 like

Wat ik niet snap is waarom er zoveel ‘nieuwe’ horloges worden aangeboden

1 like

Moi pas aussie. Is top. En is geen winstpakker. Dus uit de stickers en dragen die GMTs!!

Deze staat erg lekker met deze band hoor.

Net een betere foto gemaakt en ben hier echt heel happy mee, kleur laat de blauwe plaat ook echt mooi eruit knallen :slight_smile:

19 likes

Laatste meeting van de dag en week!

Maak er een fijn weekend van heren en dames.

8 likes

16 likes

Nette schoenen!

In België dragen we op vrijdag gewoon sneakers en happy socks op klantenbezoek hoor :grin:

( Ja, het is PacMan)

11 likes

Daar is dus een oplossing voor. Taadaa, zie hieronder. Volgens mij ben ik de enige hier op het forum die dit gedaan heeft en wat mij betreft is de combi perfect zo :grin: .

Cheers
:sunglasses:

11 likes

Mooie endlinks ook :ok_hand: !

1 like

Leuk, ter afwisseling. Maar de combi met de blauwe Erika is wat mij betreft NOG lekkerder!

1 like

Staat ‘m erg goed @Sanderrr ! Iedere keer als ik jouw Tudor zie, denk ik: oei is toch wel een kanshebber, in de collectie, ooit.
Gaat het verwisselen vd stalen band makkelijk? Bij de BB58 vind ik dat nog steeds een hels karwei.

2 likes

Dit maakt het een stuk makkelijker…

image

12 likes

hoe? :crazy_face:

Thanks! :+1:
De stalen band heb ik bij S&C eraf laten halen.

1 like

Mijn nieuwe schoonheid 5xB :heart_eyes:

25 likes