Tudor only II

4 likes

Kon er eerst ook niks over vinden op de site. Maar ben er inmiddels achter gekomen dat het onder het kopje “terms of use” staat onder aan de pagina.

1 like
3 likes

Het echte antwoord op je vraag:

Every Tudor is subjected to a stringent set of tests to ensure its precision and reliability.
Our confidence in our ever-stricter quality assurance allows us to set a new standard in watchmaking: From now, all TUDOR watches purchased on or after January the 1st 2020 have a five-year international guarantee.
All TUDOR watches purchased from July 1st, 2018 to December 31st, 2019 will receive an 18-month guarantee extension for a total guarantee of three and a half years.

Copyright TUDORwatch SA

Cheers
:sunglasses:
Otto

1 like

9 likes

Even wat leven in de brouwerij! Want wat is het stil in ons Tudor topic…

Cheers!

5 likes

Das heel geen Tudor :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Eentje uit de oude doos! :heart_eyes:

EDIT: Nog twee plaatjes gevonden.

18 likes

Ach… Tudor, Rolex… one big happy family, toch?! Dan gebeurt er hier tenminste weer eens wat :wink:

Maar je hebt gelijk. Ik zal de DJ niet meer laten vreemdgaan in dit draadje. Kom maar op met wat fraaie sub plaatjes!

3 likes

Guys, Wat is gemiddeld een BB Rood in de ETA versie met roos waard? Of zo gezegd, een fair prijs om over te nemen?

1 like

Op C24 staat de goedkoopste in NL, bij een grijze dealer, momenteel te koop voor 2500 euro (complete set, 2015). Je ziet ze ook wel duurder. Ik zou voor dat geld trouwens eerder voor de in-house versie gaan, beetje verser en daardoor voorlopig bijv. geen noodzaak voor service. Ligt iets zwaarder op de pols, lekker. :sunglasses:

2 likes

Maar de ETA heb je voor €150-€200 laten servicen terwijl dat bij de inhouse een stuk duurder is denk ik?

3 likes

Dat argument lees ik vaker.

Wat ik echter ook lees is dat de Tudor ETA helemaal geen ‘van de plank’ ETA is, dat er ook Tudor specifieke onderdelen in zijn gezet, specifieke smering etc. Nog los van pakkingen, als het horloge opengemaakt wordt, tubes en wat dies meer zij. Oftewel, wil je er zeker van zijn dat je Tudor naar Tudors maatstaven en met Tudor onderdelen onderhouden wordt ga je denk ik toch gewoon naar een RSC of een Tudor service center. Dan ben je alsnog de ‘hoofdprijs’ kwijt. Krijg je wel 2 jaar garantie. :innocent:

Maar, een ETA kan ook op de hoek onderhouden worden. Dat is inderdaad goedkoper. :wink:

1 like

Nog eentje voor het slapen gaan.

Blijft een mooie Tudor, de 70330N. Inmiddels alweer 10 jaar geleden dat Tudor o.a. hiermee de markt in beweging bracht, terwijl ze op sterven na dood leken te zijn. Knipogen naar het verleden, dat hadden ze goed bedacht. Vind ik.

14 likes

Blijft ook een super gaaf horloge! Alleen echt ene dikkerd…

1 like

Waarde interesseert me niet, maar 100% de Eta kopen. Draagcomfort is van hele andere orde dan de inhouse.

Een beurtje was ik recent 200 euro voor kwijt inderdaad. Nieuwer is niet altijd beter omdat het nieuwer is.

Ps 2500 euro vind ik nog vrij hoog trouwens, de mijne had na 5 jaar de beurt vrij hard nodig.

5 likes

Is allemaal wel te doen, mijn Tudor Ranger kost 300 euro voor een volledig onderhoud, dus het is niet dat je Rolex prijzen betaalt. Wel iets duurder dan de doorsnee horlogemaker inderdaad.

1 like

Leer op de Pelagos LHD? Ja, waarom eigenlijk niet :smiley:

11 likes

Omdat … nah laat maar, als jij er happy mee bent dan helemaal goed toch!

2 likes

Vind het persoonlijk niet zo mooi maar who cares als jij het wel mooi vindt lekker dragen👌

2 likes