Tudor only II

Prima bandje ook zeg. Mag ik vragen waar gehaald?

Vandaag gebeld door S&C amsterdam dat er een GMT voor de me klaar lag. Denk 3 maanden op de lijst gestaan…
Heb er al 1 dus voor de volgende gelaten.

3 likes

Op staal? Even nieuwsgierig…

1 like

Ahgi wel ja!

1 like

Die hype zie ik als tijdelijk. Nu populair model, en terecht overigens. Maar totale madness zoals met de Rolex 116600, 116710LN Uit productie modellen) of de ceramische Daytona’s (niet te krijgen) die voor dubbel list of meer gaan? Nooit, en terecht overigens.

1 like

Vandaag even een lederen band erom met een vousluiting. Draagt lekker comfortable. Heb 5 banden onderweg waaronder wat rubber ook. Staal in de zomer vind ik niet zo prettig. Krijg wel wat krasjes achter op de lugs door het wisselen maar dat boeit niet. Deze gaat toch nooit meer weg.


7 likes

Ja.

1 like

Nogsteeds verliefd op de groene bezel😍

14 likes

Zeker wel😀

No brainer

Weer om de pols, terug van AD. Niet verder kunnen helpen m.b.t. de lume uit de bezel bij de 0 en 2. €430 is me wat te veel van het goede nu voor een nieuwe bezel… Ga Tudor nog benaderen via Social Media anders toch echt een keer €430 aftikken ben ik bang…

2 likes

Belachelijk.

2 likes

Hoe is dat zo gekomen met de lume dan? Of heeft het nooit goed op de bezel gezeten?

1 like

Op de rallystrap vandaag.

6 likes

Schijnt vaker voor te komen bij de eerste generatie Pelagos. Bij sommige verhalen heeft Tudor het opgelost omdat ze erkennen dat dit een probleem was en daarna de bezels zijn aangepast.

Mij wordt voor alsnog bot de deur gewezen met het verhaal dat er geen garantie meer op zit na 7 jaar. Snap ik maar een beetje coulance mag wel i.m.o. (Echt niet erg om wat te betalen ervoor) Voor mij nooit meer deze (grote bekende)AD in Maastricht waar ik in september nog bijna €400 heb afgetikt voor een service.

2 likes

Dat is wel grote onzin. Het is een bekend defect wat veroorzaakt is door Tudor zelf. Daar mogen ze m.i. geen termijn op zetten.

Mijn favoriet! Mss een x mijn black bay voor inruilen tzt

1 like

Eens, als je tips hebt om Tudor direct te bekijken of een AD die dit wel serieus neemt hoor ik het graag.

1 like

Pelagos-time!

12 likes

Bij sommige horloges maakt de invalshoek weinig tot niets uit…

9 likes