Tudor only II

Toch weer de Pelagos; black thursday the 13th…:wink:

11 likes

Blijft een topper Yme :ok_hand:

1 like

Zeg dat wel!

Zoals eerder gezegd: samen met de ETA de mooisten in mijn optiek :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Nog een goede week, dan kan ik mijn BB58 ophalen :sunglasses:

3 likes

Weeekend😀

8 likes

Het was een goede week weer voor deze.

11 likes

Kan foto’s een keer overdoen in daglicht maar ik denk ik deel verschillende rubberen opties even.

Crafter blue 65€

Isofrane 140€

Origineel

Crafter blue is mijn favoriet maar heeft wel het hoogste aftermaket gevoel door de lelijke keeper.

Isofrane voelt het beste maar wordt heel dik bij de gesp en is te lang.

Origineel heeft de beste gesp maar door de stalen endlinks wordt het een bommetje.

Bij smalle pols past de Crafter blue verreweg het beste omdat hij mooi aan de kast sluit en het klokje optisch wat kleiner maakt. Dikte wordt met deze links ook het beste gecamoufleerd.

Mijn mening.

3 wristshots volgen

8 likes

Gewoon op Ti band zetten en dragen, die Pelagos…

2 likes

Onder de loupe

12 likes

Eindelijk een goede jumbo date gevonden (wat heet, wellicht zelfs NOS).
Als we er uit komen over de prijs kan ik hem in april persoonlijk afhalen in miami​:blush::+1:
Stiekem wil ik alleen eigenlijk een day+date

12 likes

Tudormigos tijd voor een plaatje

Plaatje wil niet uploaden…

1 like

12 likes

Weekend

13 likes

Daar is niets heimelijks aan… publiek geheim hier op het forum, toch? Kortom: niet doen en meteen voor de Date&Day gaan!

:wink:

1 like

super gaaf !

1 like

Als ik er een in deze kleuren en staat en jumbo tegen kom dan haal ik ook meteen de trekker over voor een day date​:blush::+1:

1 like

Nieuwe lading advertenties binnen, viel mij toch iets leuks op onder het kopje Rolex :grin:

4 likes

Mis ik iets? We zitten hier in het “Tudor Only” topic hè …

Lees je niet wat er staat? Rolex kondigt daar aan dat zij ook “ De Famous Tudor watch “ produceren! Vond ik wel leuk om zo terug te zien op een jaren 60” poster

6 likes

Het was me niet direct opgevallen. Maar geinig en niet geheel onverwacht natuurlijk. :wink:

Is het ook!