Tudor only!

Ik heb een goede investering gedaan. :wink:

2 likes

Ik help het je hopen…

Op je foto zie ik namelijk een 79230N en die is -vooralsnog- een heel stuk minder gewild/schaars…

Helaas voor jou is het de 79220N die in de lift zit :thinking:.

Cheers

1 like

Crosspost. Even op nato proberen

18 likes

Prachtig! Op de stalen band vind ik 'm nogal zwaar overkomen :slight_smile: hoe voelt dat?

1 like

Ja…erg goede combi :ok_hand:

1 like

Op staal is hij prima hoor.
Nato is niet echt iets voor mij maar wilde het even proberen. Wel een mooie nato

1 like

Sluit ook lekker aan en is minder dik omdat er maar een ipv twee nato delen onder kast zitten.

2 likes

Klopt dat hebben ze wel goed gedaan geen gedoe met lussen enz.
En de kleuren matchen erg goed dat hebben ze wel goed gedaan bij Tudor.
Erg comfortabel ook

3 likes

Mooie hardware ook

10 likes

Vanuit deze hoek en recht van voren vind ik het prachtig. De ervaring bij mijn eigen Heritage chrono is dat het er vanaf de zijkant (kijkend in de lengte van de band) er maar vreemd uit ziet :disappointed_relieved:

Ik heb even geen foto bij de hand van de mijne op de nato, ik draag hem alleen maar op staal

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/4/c/5/4c5acc44f388b8bcbfcc11311d17183f8906b6c3.jpg

7 likes

Je bedoelt zeker het feit dat je tegen de kast aankijkt.
Zie foto, bedoel je dat?

1 like

inderdaad, dit is voor mij de reden dat ik hem altijd op staal draag, ik vind dit er maar een beetje vreemd uitzien

1 like

Kan ik me wel in vinden, maar is dat niet met alle nato’s het geval?

Heeft denk ik te maken met de vorm van de lugs. In dit geval pakt het zo uit. Bij een SKX is het een heel ander effect.

Meestal gaat de band ook over de pushpin

Nieuw rubber op de bb41

11 likes

Zijn er hier nog leden met een blauwe Tudor Submariner (de niet-slowflake versie)? Ik weet dat @malus65 een midsize heeft, maar zijn er nog anderen met een 40mm versie?

Ik zie hier vrijwel nooit een blauwe Tudor Sub voorbij komen. Een tijdje terug had iemand wel een mooie maar die had een nieuwe serviceplaat en wijzers.

2 likes

Die vond ik juist heel erg fraai. Normaal gesproken wil ik ook absoluut geen serviceonderdelen op een horloge, maar bij die was het wel een heel mooi geheel doordat de kast vrijwel NOS was.

1 like

BB 58 komt officieel begin juli. Sta gelukkig op de wachtlijst, maar geen idee wat dat waard is : )
Heel benieuwd of iemand deze subtielere BB al eens heeft vastgehouden of om de pols heeft gevoeld … Over een maand weten we vast meer!

Sta ook op de lijst, maar heb zo het gevoel dat het nog wel kan duren…

1 like