Tudor only!

Die Kermit :heart_eyes:

1 like

My precious:

10 likes

Vandaag besteldā€¦ pfff wel een jaar wachten is mij gezegd.
Hoop dat deze voor de Brexit een feit is binnen isā€¦:sunglasses:

Na ja we will seeā€¦

image

23 likes

Ja! Hoe langer ik kijk des te mooier hij wordt.

Wat kost die bij Harrods?

Deze kost 2.630 GBP

1 like

Geen probleem, x-post ik gewoon mee.:grin:

7 likes

Up your alley Han!

1 like

Idd, 3K extra voor een groene bezelā€¦

Ik zat al te studeren op nog andere verschillen maar warempelā€¦ Het gaat nog harder dan Rolex geloof ik?

Wel erg mooi trouwens.

En een groen tipje van de secondewijzer :wink:

1 like

Hij is wel heel erg mooi! :ok_hand::wink:

1 like

Al gezien?
https://gearpatrol.com/2018/06/06/tudor-black-bay-fifty-eight-review/

2 likes

Vrij korte review, maar leuk te lezen dat er weer over geschreven wordt. Het kan een teken zijn dat de release dichter komt? wishful thinking

Een plaatje dan maar :smiley:

16 likes

Die staat momenteel bovenaan mijn lijstje. Zou leuk zijn als die snel komt.

2 likes

Hier blijft hij ook op nummer 1 staan. Meestal bekoelt het enthousiasme een beetje naarmate de maanden vorderen, maar bij deze kan ik echt niet wachten. Ik heb 'm besteld vanaf als ik kon, dus ik hoop ook dat ik bij de eerste ben die eentje mag ontvangen! :crossed_fingers:

4 likes

Het is echt een ongelooflijk mooi horloge! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Ik denk er zelfs over mijn Black Bay Red ervoor op te offerenā€¦:slightly_smiling_face:

4 likes

15 likes

Prachtig! :heart_eyes: Als je deze hebt, hoef je eigenlijk niets anders meer. Dit horloge kan je overal bij aan, van vakantie t/m chique dinerā€¦ en alles wat daar tussen zit. Topper! :ok_hand:

1 like

Dank je!! Kan er zelf ook naar blijven kijken. Perfecte all rounder zoals je al zegt :blush:
Maar dat ā€˜eigenlijk niks anders meerā€™ ben ik niet zo goed in hehe :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like