Tudor only!

Brutale mensen hebben de halve wereld.
Als ze gaan lachen, zeg je dat het een grap was. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geconfiskeerd door de vrouw vandaagā€¦

23 likes

Tuurlijk!! Denk dat wachtlijst niet zo lang is als rolex. Altijd proberen. Alles is mooi meegenomen en anders vraag je wat goodies :smile::smile:

Gelukkig ik niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

De mini-sub van mijn vrouw. Salmon pink sunburst dial.

23 likes

Goeie investering zie ik daar :sunglasses: !

Toppp

2 likes

Vorig jaar ergens in Japan vandaan laten komen incl box & papers voor haar verjaardag.

Het is haar haar daily en elke keer als ik hem zie denk ik wow!

:thinking: :thinking: :thinking:

19 likes

Hier is de tegenhanger voor de 3 likes die je inmiddels hebt ontvangenā€¦

Nope, nope, nope.

Voor de banden dan. Klokje zelf is moooooi!

Sorryā€¦
Otto

2 likes

Zeer fraai

Ben het me je eens, wou eens wat anders proberen mawr vind ze alle 3 niet echt erop staanā€¦ een zoeken naar een mooie 19mm leren strap. Er is wel een oyster bracelet onderweg om met de jubilee af te wisselen zo nu en dan.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ieder zā€™n mening! :wink:

1 like

Gelukkig vat je het sportief op!

Natuurlijk ben ik er niet op uit om iemand zijn NA of probeersel de grond in te borenā€¦

Maar als Tudor afficionado moet ik gewoonweg reageren op een dergelijke mishandeling van een mooi horloge!

Cheers en geniet van de as. oysterband :wink:

1 like

Uiteraard! Ben niet snel op mā€™n teentjes getrapt hoor.
Liever eerlijk danā€¦ :wink:

Thanks, en gaat zeker goed komen!

2 likes

Ja, Beter dan ik had gedacht. Maar niet mijn intentie geweest. Ik wou een vintage sub (5512) maar ik wou niet risico lopen van onvoorziene onderhoud.

1 like

Dat is dan een dubbele klapper voor je: en een horloge/uurwerk gekocht dat makkelijk/goedkoop te onderhouden is en de meest gewilde BB van de eerste serie!
Toch leuk dat dat soms zo loopt :grin:

1 like

Crosspostjeā€¦ eens spelen met de zonā€¦

11 likes

Vanmorgen eens een update gevraagd bij de AD over de levering van de 58ā€™s in BelgiĆ«: ze gingen eens navraag doen en bekijken de hoeveelste ik op de lijst stond, want ze hebben een behoorlijk aantal reservaties (hoeveel wilden ze niet kwijt). Goed nieuws en minder goed nieuws gekregen:

Wij kunnen jou reeds bevestigen dat jij de eerste zal zijn die dit populaire Tudor uurwerk zal kunnen komen afhalen.

Wij hebben echter geĆÆnformeerd betreffende de te verwachten levering, en dat zou pas eind juli of augustus zijn. Wij vermoeden dat dit voor een deel te wijten is aan de grote vraag maar eveneens de vakantiesluitingen van diverse firmaā€™s in Zwitserland.

Ik heb 'm gereserveerd vanaf als ze konden bestellen bij Tudor, dus dat is alvast gelukt. Helaas wordt het dus nog even afwachten :cry: Hopelijk hebben jullie bij een grote AD zoals S&C sneller succes!

3 likes

Ik denk dat je beter eerste op de lijst kan staan, maar dat de horloges een paar maanden later worden geleverd dan dat je tiende op de lijst staat terwijl ze nu al worden geleverd.

Die laatste weken vliegen zo om en voordat je het weet heb je 'm al om je pols. :sunglasses:

2 likes

Dat is zeker! Het wachten en uitkijken is natuurlijk ook deel van het plezier van een nieuw gelanceerd model aan te schaffen :blush:
Had ā€˜m wel graag voor mijn verlof gehad half juli, maar so be it!

Voor mij deze weer eens om vandaag. Blijft toch een prachtig mooi horloge.:sunglasses:

127ff66e6fdb1d59e77298ada3a9ef325d3b530b_1_666x500

Goed weekend! :+1::slightly_smiling_face:

20 likes