Tudor only!


Live, wat bied je?

8 likes

Als je hem mee kan nemen, zeker doen.

Ben je zo kwijt.:+1::+1:

1 like

Mooie foto!

1 like

Zo trots als een pauw kan ik melden dat ik hier nu ook mag posten. De black bay had al lang mijn aandacht maar nooit heb ik de knoop door weten te hakken. Toen de blauwe variant met Eta uurwerk langs kwam wist ik mij niet te beheersen.

25 likes

Hier ook een Tudor aanwinst :+1:

20 likes

Al een tijdje ā€˜Tudor-loosā€™ , morgen als alles goed is kan ik de Prince eindelijk ophalen van klein onderhoud :grin:

Goed om te zien dat het gelukt is. Ga je geen spijt van krijgen!! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Welkom bij de Tudor club. Is die band de originele Tudor oyster band? Hij komt me ietwat anders voorā€¦ Verder prachtklok en geniet ervan!

Cheers, Otto

1 like

Heel scherp. Nee, dit is een strap code bracelet.

1 like

Heel erg geslaagd Bas ā€¦ super mooi met blauwe bezel :ok_hand:

1 like

Fraaie albino, geniet ervan! En ff een crosspostje terugā€¦!

Geen Princen die van mij, maar Oysters en onmiskenbaar van dezelfde stamboom :heart_eyes: !

Cheers, Otto

13 likes

Ik ben blij dat ik nog geen bril bij de vrouw van Johan @25tien hoef te gaan bestellen (ook omdat bestellingen via Johan nogal lang duren :wink: ā€¦). Sorry, inside information/humorā€¦

Nogmaals, geniet van je Tudor Eta met roos, imho de mooiste!

1 like

Thanks, die van jou mogen er ook zijn :+1:
De oyster dates zijn iets ouder dan de oysterprinces correct?

Grt, Matthijs

Voor zover ik weet, is dat idd zo. Die Prince Date hebben (meen ik) ook geen Rolex gesigneerde kroon, kast en caseback meer maar een Tudor branding. Het loskomen van grote zus Rolex was voorbehouden aan de jongere generaties Tudor. Nogmaals, voor zover ik weet, omdat ik me niet de woede van de die hard/know hard HF leden op de hals wil halen :stuck_out_tongue_winking_eye: ā€¦

1 like

Kast en kroon zijn bij mijne (1988) wel Rolex gesigneerd in ieder geval.

6 likes

ā€¦en meegenomen ? Je mag ā€˜m voor mij kopen. Stuur graag een pb :+1:t2:

Denk zelf dat je deze, ook gezien het nummer, slechts een voorbeeld is en niet verkocht zal worden. Zou mij hoogst verbazen.

Heb je dat gevraagd ?

Wachtlijst van ca. 1.000 stuks !!!
Er zijn er reeds 600 uitgeleverd.
Er is mij verteld dat ze niet weten tot hoever Tudor doorgaat qua productie/uitlevering.

image

10 likes

Hup, daar ga ik al. Rechtstreeks het schip in :relaxed: ! Ik had min Tudor bijbel er natuurlijk even op kunnen/moeten naslaan, maar beetje lui heā€¦ Ik neem dus fijn terug wat ik eerder schreef en ga dit weekend maar weer ff aan de zelfstudieā€¦

Cheers, Otto

2 likes

Correct, mijn Tudor Prince Date heeft alles in Tudor branding en komt volgens het serial number uit +/- 1997

Edit: Zie nu pas dat het over de chrono gaatā€¦

Is dit die Harrods SE?