Tudor only!

Ik neem aan dat je hem gelijk meegenomen hebt :grimacing:

Laat de (scherpe) wristshots maar komen!

1 like

Klinkt stom, maar nee. Ik wilde de leren band.
Maar genoeg wachtenden na mij …

1 like

Wie weet zien we hem hier snel voorbij komen …

1 like

:scream:

Toch tof om 'm hier eens te zien passeren :slight_smile: hoe bevielen de afmetingen?
Ik hoop de mijne tegen het einde van de maand te kunnen ontvangen hier in België!

1 like

WoW had hem meegenomen :grinning:

1 like

Vandaag ook gepast, mocht hem niet kopen :grinning: heerlijk formaat… Voor € 3.400 een tijdloze klassieker!

10 likes

Prachtding! Was vast lastig teruggeven aan de winkelmeneer/mevrouw… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als die verrekte riveted band er nou niet op zat was ik allang gezwicht… Maar vooralsnog niet op een ‘normale’ OEM Oyster te verkrijgen… (Excuses aan iedereen die wel fan van de bewerkte stalen band is, ik lijk een soort hetze te voeren tegen de riveted…)

Cheers, Otto

4 likes

Mmmm…hij doet mij toch minder dan verwacht :thinking:
En wijzers lijken andere kleur dan de indices…Lichtinval of een Steinhartje?

1 like

Ik had dezelfde gedachte. Vermoed gewoon minder goede foto en/of lichtinval niet optimaal. Benieuwd naar de irl foto’s tzt hier :+1:

1 like

YEAHHHHH :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ben hier heeeeeeel blij mee!

25 likes

Heb exact hetzelfde met die band, is niet mijn smaak. Daarbij zou ik de vezel in het rood willen!
Wat @Spoon1 ook zegt, het doet me minder dan gedacht… Ligt misschien aan de foto…

2 likes

Maat is prachtig maar voelt een beetje als een moderne vintage. Die mix van staal en koper is subtieler dan een two tone maar maakt hem heel klassiek. Ik mis zelf wel de crown guards zoals Rolex die wel heeft. Persoonlijk ben ik geïnteresseerd geraakt in de echte Tudor en Rolex vintage. Maar dat is kostbaar en vraagt meer geduld. Heb je dat niet dan zou ik een BB 58 kopen. Alles klopt, zelfs de prijs.

1 like

Zoveel beter dan de 41 mm gewone BB.

2 likes

Net overgenomen. Foto niet van mij.

18 likes

Crosspost

11 likes

Crosspost.

Even gejat van een ander forum. De bb58 in verhouding tot de blnr

7 likes

Wat mooi bb58 :heart_eyes:

4 likes

Is dit niet gewoon de ‘normale’ Black Bay 41mm?

3 likes

denk het ook want de bb58 is 39mm