Tudor only!

Gestript tot de essentie en dan van die frutselkettinkjes erbij proppen :rofl:

5 likes

Eens. Dat stoorde mij ook. Betere foto (van hodinkee, waar de auteur de kettinkjes van zijn dochter achterwege heeft gelaten)

8 likes

Als die tot de essentie gestript is, dan hadden ze die pseudo gerivetteerde band mogen laten vallen, vind ik.

3 likes

14 likes

Dat vind ik dan persoonlijk weer een mooi detail !

1 like

Dat is exact de reden dat ik ā€˜m direct besteld heb toen ik kon :blush: de BB is altijd al de perfecte retro duiker voor mij, maar gewoon te groot en dik in de 41mm uitvoering. Ik heb 2 jaar geleden in de plaats dan maar de Oris 65 gekocht.

Tot Baselworld met de 58 kwam dan was ik direct verkocht :smiley: de gouden toetsen en de rivets op de band vind ik subtiel genoeg om zeker niet te storen. Bij de 65 vond ik het ook al mooi.

2 likes

Fantastisch! Het zou mij zeer verbazen als dit niet een heel succesvol model wordt. Ik ben benieuwd of Tudor verschillende versies hiervan gaat uitbrengen. Tegelijkertijd zou het voor mij niet nodig zijn. Niet iedereen is weg van het ā€˜giltā€™ en donker goud. Ik echter wel. Ik ben zelfs stiekem een fan van de uurwijzer die velen echt tegen staat :sunglasses:

Ik ga hem nog niet bestellen want ik wil hem graag een keer in het echt zien. Alle andere wensen en aankopen zijn echter ā€˜on holdā€™ tot ik dit horloge heb gezien. Voor mij is dit een fors bedrag. Dus als ik dit horloge aanschaf ben ik wel weer een tijdje klaar :sweat_smile:

Ik hoop juist dat ze de rode variant ook nog gaan uitbrengen! Al zou ik het ook weer een naai actie vinden voor degene die nu toch de BBR :rose: 41mm hebben gekocht, omdat ze het horloge als geheel wel mooi vinden. Ik wil de 58 eerst qua maat zienā€¦ Heb 19cm polsā€¦

Hehoi. Ik ben sinds vandaag in het bezit van een gloednieuwe Tudor gmt op NATO en een pelagos. Eentje moet het schip verlaten en gezien de grote an mijn pols zal het de prachtige gmt zijn. Als ik thuis ben ga ik hem netjes op het blauwe gedeelte gooien. Maar mocht je als tudorliefhebber interesse hebben (complete set, nieuw gekocht bij Ad) stuur me een berichtje. Geen straf om hem te houden trouwens. Prachtig ding!

1 like

Fraaie set hoor, die beide Tudors!

Qua grootte ontlopen ze elkaar niet zo heel veel (ben op vakantie met oa de Pelagos MT5612 en de BB).

Benieuwd voor welk bedrag je de GMT in het blauwe gedeelte zet omdat ik je aankoopavontuur in ItaliĆ« heb gevolgdā€¦

Groet! Otto

1 like

Klopt! Gewoon listprice, en wellicht nog iets eronder. Ik hoef er niet op binnen te lopen. Op horlogeforum dan hĆØ, marktplaats zet ik m wat hoger. Met andere woorden voor 3350-3400 mag je hem meenemen:)

1 like

Je bent hem vast zo kwijt :wink:, zo niet hier dan wel op MP. Zelf ben ik er niet voor in de markt :sunglasses:.
Goeie vakantie nog met mooie juweliers/horlogerie ervaringen!

Otto

1 like

29 likes

Prachtig. Goede foto.

1 like

Dankjewel :v:t2:

Wat een heerlijke klok! :heart_eyes:

1 like

Thx :watch::ok_hand:t2:

Kan iemand me wat vertellen over het uurwerk in de nieuwe 58 ten opzichte van de heritage bb?

Thanksā€¦:slight_smile:

Wat wil je weten? :wink:
Het is een totaal nieuw uurwerk een stuk kleiner dan in de BB41 maar wel met zo ongeveer dezelfde specificaties en gangreserve.

3 likes

Na !!! Prachtig. Mag wel het schip verlaten evt wel geĆÆnteresseerd in deals waRin een Rolex Explorer of hier meer relevant: een Tudor bb in verwerkt is!

5 likes