Tudor only!

Vandaag doe ik weer een keer mee :grinning:

10 likes

8 likes

11 likes

Gisteren de rode vandaag de zwarte

10 likes

Hier een blauwe.

13 likes

Die Tudor sub intrigeert mij… Wat is een beetje een redelijk prijs, buiten handelaarsprijzen om, die je daarvoor moet rekenen? Ik denk eraan om wellicht die als tweede horloge te halen. :smile:

5 likes

Erg afhankelijk van kleur, formaat en staat :thinking:

De laatste versie van de Pelagos is in 2015 uitgebracht, kan er iemand wat zeggen over een mogelijke update van deze versie. Zit daar toevallig iets van een patroon in elke x jaar een update oid of gaat dit random?

Hmmm zou dan best een model mogen zijn in “prima” staat. Hoeft geen NOS te zijn…

Volgens mij niets veranderd behalve de LHD uitvoering die erbij is gekomen

Enige patroon is dat ook Tudor graag verrast :wink:

1 like

Ben mij nog aan het inlezen maar volgens mij een eigen uurwerk en de tekstregels onder op de wijzerplaat.

Maar kan het fout hebben hoor.

Grbl

Inhouse kwam er toch in 2015 in ?

Ja volgens mij wel idd.

Dan is er al 3 jaar niks veranderd bij de inhouse versie . De eta was er al in 2013 ( zie testen uit 2013 )
Met introductie van het inhouse uurwerk kwam ook de blauwe versie erbij en later dus de LHD die ik heb .
Die is genummerd maar niet gelimiteerd .

Zou er dan een wijziging om de “hoek” kunnen staan?

Dat weten we pas als het een feit is vrees ik .
Ik verwacht eerder dat ze eerst de andere modellen die nu nog eta hebben met een inhouse uurwerk en kleine veranderingen aan de buitenkant gaan komen .

Ze hebben nu een GMT movement. Haal de renders van de Pelagos GMT maar alvast weer van stal voor basel 2019😁

2 likes