Tudor only!

Nice die BB58…

Maar naast een sub date ? Ik twijfel :smirk:
Teveel van hetzelfde ben ik bang

1 like

Hoi Alex, dit is niet de 58 maar de “gewone” 41mm Black Bay Black. Mooi ding, vind die gouden “touches” gaaf en natuurlijk die vintage uitstraling van die riveted band.

2 likes

Je moet op de foto drukken maat.

3 likes

I know

1 like

Afgelopen weekend langsgeweest en op slag verliefd, alleen jammer dat hij aardig aan de prijs is voor een tudor! Misschien toch een keertje? :wink:

2 likes

10 likes

Heb die ook gepast vorig jaar ofzo, erg leuk en ik heb nog geen tweede ervan gezien.

Lijkt me wel iets van de prijs afkunnen, daar het horloge al best lang daar is, al zal het geen ruimte innemen, dus misschien laat men het daar wel.

10 likes

Vandaag deze dus :slight_smile:

11 likes

Ik vond en vind het een puike uitvoering van de BB, begrijp me niet verkeerd… maar die band (en dan vooral de sluiting en endlinks), nee, ik kan er niet aan wennen (hoeft ook niet want het is niet mijn horloge I know en als jij er wel happy mee bent)… Ik zou in ieder geval gaan voor een originele band die echt een klasse apart is om deze fraaie BB echt af te maken.

Dus mocht @RLC overwegen om voor de 79230N te gaan op een aftermarket stalen band: ga echt eerst goed kijken/proberen alvorens je tot aanschaf overgaat!

RLC likes his watches original, so no worries :slightly_smiling_face:

1 like

NA: Tudor Black Bay Black 79230n

18 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! Dat maakt je box een stuk fraaier imho, deze ‘upgrade’ :ok_hand: !

En welkom bij Club dubbel B :sunglasses:

5 likes

Gefeliciteerd ! Mooi horloge.

Lastig te zien of het de 41mm BB is of de nieuwste BB58…

:roll_eyes:

1 like

Passen overal wel goed bij, zijn niet zo van die schreeuwende kleuren… leuk voor op mn skx :wink:

2 inruil stuk? :smile:

Ik hou mijn fingers crossed voor een 58 met blauwe dial en bezel of een 58 S&G…

Hoeveel moois er ook in de wereld is er blijven altijd wensen😁

2 likes

6 likes

De 58 heeft gouden cijfers op de bezel.

2 likes

Aha, dank ! Slecht te zien op de foto vandaar :wink:
Kast ‘standaard’ BB is sowieso dikker. In real life makkelijker te zien.

1 like