Tudor only!

De Nato zat erbij, ik heb 'm ook in het zwart. En idd blijft een beauty :slight_smile:

1 like

image

Schoot me ineens te binnen dat de Tudor BB Red dezelfde kleurstelling heeft als de San Fransisco 49ers. Mooiste design van de NFL, en dito van de Tudor familie :sunglasses::wink:

6 likes

Nog steeds een van mijn favoriete!

20 likes

Jammer dat Jimmy G zo lang geblesseerd is.

1 like

Patina wordt iedere dag mooier.

11 likes

Nog steeds zo blij als een kind met de Pelagos

18 likes

GMT’s zijn er ook… Leer, fabric strap en staal :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Heel blij met mijn Tudor collectie tot nu toe!
Volgende jaar ben ik van plan om de Black bay 58 toe te voegen.

15 likes

Topnotch

1 like

Als je zou moeten kiezen tussen de BB red of de BB36 om mee te beginnen, voor welke zou je dan gaan? :stuck_out_tongue:

2 likes

De BB41😊 heb ik als eerste gekozen.

4 likes

Red is gaver imho. De bb36 is neutraler en kan overal bij gedragen worden. De tussenweg is een zwarte bb ipv de rode als je 1 horloge wilt.

2 likes

Hoe groot zijn jouw polsen? Want als ik de Red zie dan lijkt dat wel op hoe het bij mij uit zag, maar die BB36 lijkt op mijn pols echt mini-mini

2 likes

Ja, dát is de mooiste Tudornato voor de Red!! :+1:t4::+1:t4:

3 likes

Goede vraag, ik had als eerst de BB 41 gekocht. Ik vind die wel wat specialer als ik hem draag dan de BB 36. Alleen draag ik de BB 36 vaker omdat ik voor mijn werk vaak wat chiquer gekleed ben. De BB 36 is wel een alles kunner want die kun je ook het strand dragen maar ook als dresser dragen met een pak. Als je een alles kunner zoekt advieseer ik de BB 36 & als je een speciale casual klok zoekt is BB 41 perfect. Je kan met beide niet fout gaan.
De BB 41 red, Zou ik wel kiezen als ik er 1 mag houden. Want er zijn weinig kloken die er op lijken.

1 like

17,5cm is mijn pols, moest eerst wenen aan de BB 36.

1 like

Super klok

24 likes

Mijn waardering voor de BB41 neemt nog steeds toe.

12 likes

Same here…:stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes