Tudor only!

En?

Ik vind m mooi maar … ik kan het niet uitleggen … wellicht meer iets alleen voor de zomer ?

ja ik vind em mooi maar wel apart. en er is zo veel moois. denk toch wel een toekomstige klassieker.

1 like

Dat denk ik ook

1 like

Mede Tudor liefhebbers!

Voor mijn 1st gen Black Bays met ETA uurwerk overweeg ik solid end links aan te schaffen. Het wordt een probeerseltje en daarvoor vind ik ca 70 euro per set nieuwe wat prijzig.

Bovendien weet ik op afstand niet wat ik koop (ze moeten uit het buitenland komen). Ik heb die after market end links voor Tudor nog niet in real life gezien hier in NL.

Is er iemand die zijn setje (moet in puike staat zijn) wil verkopen? Zo niet, is er wellicht een HF lid in de omgeving van 020 die zijn setje wil showen? Drinks are on me (of course).

Hoor graag per PB!

Cheers, Otto

image

image

image

Ik zeg blauw, maar ben bevooroordeeld😉

8 likes

Spannend waar Tudor mee komt voor 2019: een Pelagos GMT, andere kleuren BB GMT?
Wat verwachten jullie?

Volgens mij heeft Tudor de afgelopen jaren vriend en vijand verrast met de nieuwe kleurcombinaties, uurwerken en productlijnen… Ik ga me dus niet wagen aan voorspellingen.

Het ligt voor de hand dat ze de kaskoei die de BB lijn heet, verder zullen gaan uitmelken met varianten op de BB58 die niet aan te slepen is (/schijnt te zijn). Maar in kleurvarianten op de BB GMT geloof ik niet zo; de huidige variant is ook nog lang niet uitgemolken…

Maar we zullen zien over een paar maanden! Er zal vast weer eea moois tussen zitten.

:sunglasses:

2 likes

Ben er heel tevreden mee!
Zit helaas voor jou in 043, daar irl te zien en te voelen!!!

1 like

Nog een Tudor in 043. Mooi! :+1:t2:

1 like

7 likes

@Yorick blauw!

1 like

Rare vraag, de blauwe natuurlijk :ok_hand:t2:

Hahaha, nou, dat is idd net een ietsiepietsie uit de richting… Maar ik houd het in gedachten. Wel tof om te horen dat je er nog steeds mee rondsjouwt en tevreden over bent!

Als ik me niet vergis inmiddels ruim een jaar in bezit. Geen tekenen van corrosie? En het middelste stukje van de link (met de ietwat uitstekende hoekjes), zorgt dat niet voor beschadiging van de leren band aan uiteinde/bovenzijde?

Als ik ze zo die op die 79220R van je, dan ben ik geneigd ze meteen ook te bestellen… :ok_hand:

Cheers

1 like

Wat ons je van de dikte van de kast?

Haha, 043 rules!! Yamaha?

Zojuist via ruil verkregen! Erg mooie en fijne klok!

10 likes

Asking for a friend… weet iemand wat de list price is voor de black bay fifty-eight varianten staal en nato?

Op staal: 3380
Nato 3090

Bron: https://www.acejewelers.com/en/

1 like

Dank je. Zat op chrono24 te kijken maar daar varieren de prijs nogal. Wist niet dat ace ze in stock heeft trouwens. Misschien ga ik tussen kerst en oud en nieuw even langs. Nou ja, die vriend dan heh…

Prachtig :ok_hand:t2:

Zou je aub eens wat meer foto’s en je bevindingen als een topic willen plaatsen?
Ook mbt formaat van de kast etc