Is dat enkel door de kroon aan de linkerkant ?
Dat snap ik niet…
Ik ben ook benieuwd
Nee de eerste was ook een LHD
Soms moet je iets eerst wegdoen om het echt te waarderen .
Na de eerste kwam er nog een DJ 41 een planet ocean master chronometer en een Panerai 8 days .
LHD draagt lekker licht , is mooi sober met toch verfijning en een belachelijk precies uurwerk .
Ik kan genieten van de instant datumwissel .
Dat vond ik een domper op de master chronometer ; dat gesleep met de datum !
De laatste jaren droeg ik een Sinn 856 dagelijks .
De pelagos heeft ook dat tool gevoel maar dan met wat meer flair .
De rode tekst roulette datum en sluiting , de enorme lume .
Beetje zoals een BMW motorfiets ; bij gebruik ga je de details steeds meer waarderen .
Daar waar andere horloges me gingen irriteren
Heerlijk gevoel is dat.
Welke wordt het? Of allebei in bezit?
Beiden in bezit.
In ons vijftigste-levensjaar hebben mijn vrouw en ik dit setje gekocht.
Smaakvolle fraaie set zo! Mooi!
Thanks,
Gisteren zag ik ze voor de verandering eens alle 3 tegelijk
Ps, heb 3 foto’s geschoten maar kreeg de lefty er niet beter op vanwege schittering/vitrineglas.
Vraag: Momenteel heb ik een Grantour Date 20500N op leer, een stalen band kost ca €825,00 (orgineel)
Ik twijfel echter om deze aan te schaffen, inruilen op een BB79733N staal goud is ook een optie, moet er dan wel behoorlijk op bij betalen Wat is jullie verwachting wat betreft restwaarde? Beter af met de BB op lange termijn?
Bedankt!
Op termijn? Nobody really knows.
Maar momenteel zijn BB’s erg in trek maar de Grantour… Mwoah. En zeker op de prijs voor een nieuwe SS band ga je (icm de originele kast en evt. lederen band erbij) flink afschrijven.
Dus zoals je de casus/keuze voorlegt, zou ik de Grantour inruilen op een jong gebruikte BB waar de eerste afschrijving vanaf is en daar nog jarenlang plezier van hebben.
Succes!
Bedankt, andere optie is een Breitling Chronomat staal/goud, wel wat goedkoper dan de BB, maar uit 1997, wel in een uitstekende staat.Zal waarschijnlijk wel een keus met het Hart maken
Ik ben Chronomat fan. Bezit deze zelf ook in verschillende stalen GT uitvoeringen. Maar zeker in dit Tudor draadje zal dat niet altijd worden gewaardeerd …
Van de staal/gouden Chronomat ben ik echter minder gecharmeerd. Wordt toch dikwijls verkozen door types met een andere stijl dan ik. Oppassen dat s/g niet doorslaat richting patserhorloge… imho.
Dus als je voor s/g gaat, dan zou ik persoonlijk any day of the week voor een BB gaan!
Nogmaals, succes met de keuzes, keuzes, keuzes…