Tudor only!

Zou je wel zeggen, ja. Helaas is de hele rolex organisatie zeeeer besloten dus weet vrijwel niemand wat Tudor / Rolex elk jaar uitbrengt. (Ook wel bekend als need-to-know) en wij do not need to know :joy:

2 likes

You (we) do! But they think we don’t…

:sunglasses:

1 like

Moet er niet aan denken … :sneezing_face:

Geen praatjes maar plaatjes

16 likes

idd

31 likes

6 likes

Mooie foto’s!

1 like

Haarscherp, prachtige foto’s! Zo scherp zie ik het mijn ogen zelfs niet, dus dit is weer smullen :rofl:

2 likes

Fraaie combinatie zo…

2 likes

Thanks, ben er idd ook blij mee

1 like

Mooi!
Alleen was het Tudor schild er eerder dan de roos hoor.

Van @Chimpie gekocht voor de BlackBay red, die voor een full service even weg is:
image

2 likes

Voor mij als leek; mooi!!

Dank voor het vertrouwen maar mss wat teveel eer…

Ik zou mijn vingers aan deze Sub iig niet willen branden. Een paar inconsistenties imho:

  1. Bezel insert lijkt niet origineel; niet van 1990-1995 volgens mij.
  2. De band hoort niet op een ref 75090 maar op de opvolger, de ref 75190.
  3. De drie typen verkleuringen van het lichtgevend materiaal geven te denken te meer daar verkoper daar zelf ook niets van weet (zie tekst; geen papieren e.d. erbij).
  4. Het is erg (te?) toevallig dat de Rolex kroon precies verticaal is uitgelijnd in gesloten positie.
  5. Hoe ziet de binnenkant eruit?

Al met al een schijnbaar interessante prijs maar zou duurkoopje kunnen blijken te zijn…

Zoiets?! Aanvullingen/verbeteringen welkom!

:sunglasses:
Otto

3 likes

Nog steeds deze om de pols :smile:

12 likes

Hou daar eens mee op! Pffff, wat een mooi ding. Was er van onder de indruk vanmorgen, foto’s doen hem eigenlijk geen recht…

1 like

Dank je. Was leuk je eens te ontmoeten Remco :+1:t2:

1 like

Wederzijds! :ok_hand:

1 like

Dit was overigens de ‘big block’ (79170) waar ik het vanmorgen over had, qua kasthoogte vergelijkbaar met de Harrods.

Was ook een fijne maat horloge. Maar ik heb altijd een haat-liefde verhouding met Tudor gehad, deze chrono heb ik (ook) niet lang gehad… op een of andere manier klikte het niet. Tja.

Brengt nu tegen de €8k op zie ik, Pffff, ik heb er indertijd €2,5k voor gekregen ofzo. Bizar.

8 likes

8k voor vragen kan maar het er voor krijgen is een ander ding, zelfde als de heuer chrono’s, er worden hoge prijzen voor gevraagd maar verkopen veel minder goed.

1 like