Tudor only!

Crosspost; service van binnen en buiten!
Heb een 2019 ETA en ben weer superblij!’

10 likes

10 likes

Huh, wat is er gebeurd? Het horloge is van 2019 en heeft nu al service/onderhoud gehad??

En nu de GGB erop!

1 like

Nee!!! Is van 2014 maar is nu als nieuw bedoelde ik!!image
Mooi en hij liep na de eerste dag -2 seconden!!
@Chimpie; deze week ff proberen :wink:!!

Ah vandaar, als nieuw dus :+1:

Mooi ding, dat zeker!

1 like

Mag ik vragen waar je het onderhoud hebt laten uitvoeren?

1 like

//img.horlogeforum.nlD//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlW//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl,//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nl@//img.horlogeforum.nlD//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nl,//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nlh//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nlW//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlv//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl-//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlf//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl

Ook laten polijsten ?

Ja, ziet er heel goed uit!
Ik kocht ‘m gebruikt met krassen (zo’n anderhalf jaar geleden denk ik…)… En hij liep toch wel ongeveer 16/18 seconden per dag achter.
Daarom voor een full service van binnen én tegelijk van buiten; de buitenkant hopelijk voor de laatste keer :wink:!


Ook aan de bovenkant van de lugs zaten beschadigingen, is nu weer mooi met gepolijste bevels.

…of ehh was die opfris- en polijstbeurt vooral nodig na het verwijderen van de SEL?!

Nee toch…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De kanten en de lugs vooral.
Misschien voor de zekerheid een dun plakbandje tussen de lugs als je de SEL’s erop zet… Komt toch metaal tegen metaal…

1 like

Thx maar ben je mal… Voor mij zijn het geen museumstukken maar gewoon gebruiksvoorwerpen. Bovendien zijn de BB’s onderdeel van de ‘permanente collectie’ met een eigen verhaal dus flipperen zal ik ze niet snel.
Geniet jij ondertussen van je zgan BBR, prachtig!
:sunglasses:

1 like

Nee, plakband gebruikte ik ook niet; voor mij ook géén museumstuk :smiley:!

1 like

Roses are Red

7 likes

Cross-post:

12 likes

11 likes

9 likes

Heeft iemand een Tudor 36mm met blauwe plaat hier op het forum?

1 like

Zou ik ook wel interesse in hebben…