Tudor only!

Zoom-in @ Black Bay Black

8 likes

Met groot genoegen overgenomen van een andere HF’er die (gelukkig voor mij :wink:) heeft besloten om zijn Black Bay Red (79220R) aan een grote overhaul te onderwerpen en om daarna de solid end links (SEL) niet op het horloge terug te plaatsen…

Hier mijn vreugdevolle aanwinst:

Wat kan een mens toch blij worden van een uitgave van een paar luttele tientjes :rofl: … Dat dat nog bestaat tussen al het andere aankoop- en flippergeweld!

De SEL ‘fit like a glove’ en geven de Black Bay net even een persoonlijke twist. Ik ben er iig zeer mee in m’n sas.

Goed weekend alvast.
:sunglasses:

8 likes

Dat oogt best wel lekker moet ik zeggen!

1 like

Erik… wat ben jij nou aan het doen?

1 like

Ik hou van nieuw.
Die afgedragen rammel vintage trek ik niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/8/d/58dc676ce59cd02082c8a5cfb0e6adf94a99d3b7.jpg

21 likes

Haha hamlap, dat is geen DJ-achtige :joy: Die zou ik eerder richting de Explorer duwen.

Ik moet zeggen dat die 36mm door de ronde bezel echt oogt als een stuivertje. Ik denk dat hij je net iets te klein is, de kleur is wel gaaf.

1 like

Ik denk niet dat deze anders draagt dan mijn omega AT36.
We gaan er vanzelf achter komen. :see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

Enne, geen pukkel +1

1 like

En daarom is er ook een 41mm :+1:t2:

5 likes

Tja. Keuzes, keuzes…

SEL op de BBR of op de BBB zetten??

versus

Ik denk dat ik het SEL-setje een tijdje op de 79220B laat zitten. Dat staal met blauw maakt/houdt hem lekker koel.
Of cool imho :joy:.

Cheers
:sunglasses:

3 likes

8 likes

Ik zag deze, vlak voor het slapen, op het Uhrforum… Dromen…

17 likes

Zou zelf toch de zwarte plaat kiezen op de 36mm (foto van blauw overigens)!

4 likes

Schitterend

1 like

Ja, zag hem ook voorbijkomen. ‘Aus Erstbesitz’ maar zonder doos of papieren… Zou mijn keus voor bijna 5k niet zijn. Lekker dromen van ander moois :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Fraai hoor! Vraag me af of alles nog tritium is, het is allemaal wel erg wit namelijk. De wijzerplaat zou tritium moeten zijn gezien de t-aanduiding, maar ik twijfel over de wijzers en met name de bezel.

1 like

Wat duurt wachten toch lang…

5 likes

kan serviceplaat zijn met luminova, eigenlijk zijn die nog zeldzamer :ok_hand:

Staat daar dan T-Swiss Made-T op?

1 like

ja dat kan zeker, oudere ‘T swiss T’ bedrukte platen kunnen zijn gerelumed door Tudor/Rolex met luminova, ik ben het vaak tegengekomen…

1 like

Apart zeg! Je zou zeggen dat een nieuwe (service)plaat erin eenvoudiger zou zijn.

1 like