Tudor only!

Ik -rechtshandig- ben DUS voor de 25600TN gegaan. Waar jij voor gaat moet je lekker zelf weten. Naar mijn mening kun je met de Pelagos niet mis zitten: is een ge-wel-dig horloge in tal van opzichten.
Succes!

2 likes

Advies als; neem een 2 liner Pelagos? Doe je daar wel wat mee? :slight_smile:

1 like

Tudor lhd, door de genummerde editie en de roulette date.

2 likes

Nou ja, ik lees ze wel (alle adviezen)ā€¦ :slight_smile: ik vind zelf juist de tekst op de wijzerplaat bijdragen aan een wat sportievere, iets minder gebalanceerde uitstraling. Hou ik van. Dus voor mij wel bewust de 5-liner, afgezien van het feit dat er ook een ā€˜eigenā€™ uurwerk in zit. Dat vind ik niet zo heel erg belangrijk, de ETA is ook prima.

3 likes

Is de two-liner altijd ETA?

Yup.

2 likes

p

Op leer mag hij mee naar het werk.

7 likes

Ah, okƩ. Ik heb zelf de voorkeur voor een 2 liner. :slight_smile:

1 like

Geeft hem meteen een heel ander gezicht!
Past ā€˜m prima zo, hoewel ik deze op staal ook wel Ć©rg mooi vindā€¦ :+1:

@SwedishChef, het is bij mij een soort afwijking. :wink: Ik zoek wel ā€˜balansā€™ op een wijzerplaat maar tegelijkertijd vind ik bijv. een datum tussen 4 en 5 ook vaak wel mooi. Zoals de tekst op deze Pelagos staat, stoort het mij niet en het creĆ«ert toch een soort van evenwicht met het Tudor-logo. Vind ik.

2 likes

2 liner all the way.
Geweldig gaaf horloge. Ik weet nog wel een leuke, betaalbare

2 likes

Tip: Zet hem in het blauwā€¦ :wink: zonder gekheid, geen 2-liner voor mij. Gewoon niet.

Is een 5 liner niet dikker :thinking:?
Ik vond de 2 liner al een dikkertje namelijk.

Wat betreft het je tip, ik weet dat de eigenaar twijfelt. Verder moet-ie het zelf weten.

1 like

Zou goed kunnen. Ik weet het eerlijk gezegd niet, niet op gelet. Hij valt bij mij wel prima op de pols vind ik en een toolwatch/duiker hoeft wat mij betreft ook niet plat ze zijn. Mijn huidige SMPc had ook wel ietsie groter gemogen, zoals de nieuwe. Die vind ik qua maat top, alleen wel weer jammer dat de Hev kroon ook obesitas heeft gekregen ā€¦among some other things. Ach ja, er is nog zo veel te wensen. :slight_smile:

Absoluut ondergewaardeerde Tudor!!
Een van de meest conformable horloges dat ik heb gehad
Heb mijn BB41 verkocht maar ben weer in de markt
Dit keer waarschijnlijk wel de blauwe variant

5 likes

Ik heb de 5 regels tekst op mijn wijzerplaat nooit als storend ervaren, het is een detail wat mij bij een blik op het horloge niet eens opvalt. De grote wijzers en het enorme contrast tussen zwarte plaat en witte uurmarkeringen zie ik veel eerder.
Op fotoā€™s en in detail lijkt de hoeveelheid tekst snel wat veel en onnodig maar nogmaals mij stoort het totaal niet, ik vind het zelf gewoon mooi!
Daarnaast vind ik het datumveld op de 5 liner mooier geplaatst en zonder onnodig extra stukje uurmarkering, het vakje is zelf de uurmarkering, ik vind dat wel erg mooi gedaan zo.

Daarnaast is het nieuwe type inderdaad voorzien van een ā€˜Manufacture Calibre MT5612 (COSC)ā€™ uurwerk, voor sommigen maakt dat niets uit, en echt niets ten nadele aan de ETA, maar voor zoveel geld wist ik het wel, liever een eigen uurwerk dan een ETA.

3 likes

ā€œWij van wc eend adviseren wc eendā€.

1 like

tja, dat zal inderdaad wel meespelen, doe ermee wat je wil, het is maar 1 mening.

1 like

Het is een prachtig horloge.
Dat staat buiten kijf :wink:

2 likes

Daarom staat deze ook niet meer te koop! Lekker zelf houden @Lempke ā€˜van WC Eendā€™ ā€¦ :wink:

Overigens voor mij is de keuzestress inmiddels voorbij: Ik ga voor de ā€˜normaleā€™ en dus niet voor de LHD. Vind die laatste toch een tikje ā€˜te speelsā€™, met de roulette datumschijf en het faux patina. De zwart-witte is gewoon lekker in balans, ondanks de vele tekstregels. Of misschien juist wel dankzij? Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind hem mooi! :slight_smile:

3 likes

Dat heb ik hem ook al een keer gemeld, maar de keuze is nu wel gemaakt door Lempke dus die gaat voor iets nieuws.

Je kan die van Lempke dus eventueel overnemen staat in het blauwe gedeelte voor een prima prijs mijn inziens.

Ikzelf ga ook voor deze versies, wel wacht ik Baseworld nog even af, zekere voor het onzekereā€¦

1 like