Tudor only!

Haha, wie niet?!

Leuke Insta. Ben ik de enige die meent te zien dat de jewel box op โ€˜54 rechtsโ€™ staat?

Na alle eerdere speculaties/Insta over een reissue van de Sub: markeerde het jaar 1954 niet de introductie van Tudorโ€™s eerste Sub?

Zou het dan echt gaan gebeuren??!!

:thinking:

5 likes

Ja, 21 maart begint t als ik t goed heb. Is toch lang? :joy:

1 like

Scherp!! Dat kan geen toeval zijn :slight_smile: Duurt nog heeeeeeel lang echter voor deze in de winkel te vinden zijn โ€ฆ :roll_eyes:

3 likes

In de serie โ€œThe shield protects the crownโ€

(die van gisteren was gewoon in alle opzichten onscherp, deze slechts zijn dat slechts grotendeels)

11 likes

12 likes

Prachtig

Alleen jammer dat er geen gesp met fijnafstemming op zit

1 like

Klopt, is spijtig.

16 likes

Tudors met die vreemde urenwijzer zoals bij de Black Bay hadden een afstotend effect bij mij. Tot ik deze vandaag in een Rijselse vitrine zag liggen. Zag er bijzonder fraai uit die Black Bay 41 (79540) met zwarte dial, stalen lunette en staalband.

Bij een korte zoektocht vond ik deze nieuw vanaf 2200โ‚ฌ, en tweedehands vanaf 1700โ‚ฌ. Klopt dit een beetje?

Klopt redelijk. Check echter bij de aanbieders of de papieren door een officiรซle dealer (AD) zijn gestempeld. Afgestempeld door een AD betekend garantie/service via elke AD en wereldwijde servicecenters. Zo niet dan verloopt garantie altijd via de detailist waar gekocht.

1 like

Gisteren deze ook maar even bekeken irl.

Echt wat voor mij. :see_no_evil::sunglasses:

Volgens mij op 53 maar dat mag de pret niet drukken

1 like

๐•๐•’๐•Ÿ๐••๐•’๐•’๐•˜ ๐••๐•– ๐•‹๐•ฆ๐••๐• ๐•ฃ ๐”น๐•๐•’๐•”๐•œ ๐”น๐•’๐•ช โ„๐•–๐•ฃ๐•š๐•ฅ๐•’๐•˜๐•– โ„๐•–๐•• (๐”ผ๐•‹๐”ธ)

7 likes

Ik heb een vraag voor de geleerde heren: is een Tudor GMT ook zonder Pepsi vezel verkrijgbaar of zijn er aftermarket GMT bezels voor de Tudor in het zwart/grijs oid verkrijgbaar? Mijn gevoel zegt dat het not done is, maar ik ben nou eenmaal niet zo dol op kleur en vind de GMT een heel gaaf horloge.

Hoi VIc,

de gmt is niet zo โ€˜kleurigโ€™ als de rolex gmt, eigenlijk meer matte kleuren (al wil de rode helft wel eens opspelen). heb je hem wel eens in het eggie vastgehouden? echt een super horloge.

M

1 like

Ik zag al dat je er eentje te koop hebt :slight_smile: Ben voor nu voorzichtig aan het oriรซnteren, maar heb de rootbeer Rolex GMT wel eens in het echt gezien en ik vind de wat meer bescheiden kleurstelling daarvan erg mooi. Goed om te horen dat de kleurstelling van de Tudor gematigder is!

1 like

Ja je moet hem echt even ih echt zien, een horloge om je pols en ih daglicht is wat anders dan instagram :slight_smile:

Ik vond het in het echt een absolute stunner. Het is dat ik het geld er niet voor hebโ€ฆ

1 like

Nog steeds verliefd! :star_struck:

21 likes

De Tudor GMT is alleen verkrijgbaar met een blauw/rode bezel. Misschien dat iemand met een kwastje aan de slag wil gaan, maar ik zou dat niet doen.
De Tudor is, door de alu bezel, heel mat in kleur vergeleken met de Rolex en andere merken. Het โ€œpoppedโ€ niet en valt niet echt op voor niet-horloge-mensen over het algemeen.