Tudor only!

Dan gaat het iig geen sub heten

En 8 dagen later is 'ie er! De Pelagos, 4-liner in het zwart. Enne, die lumeā€¦ :heart_eyes:

Mede mogelijk gemaakt dankzij @Lempke. :wink:

17 likes

Mooi man, hele mooie aanwinst

1 like

De moderne sub! Lekker hoor!

2 likes

Supercool! :+1:

1 like

Gefeliciteerd, top aankoop

1 like

Top aankoop veel plezier toegewenst.

@Lempke wat heb je er voor in de plaats gekocht Peter ?

2 likes

Thanks mannen ā€¦ben er erg blij mee! :slight_smile:

Hij voelt als een oude Sea-Dweller, een 116600 ā€¦ietsies hoog op de pols maar zeker geen wiebelklok. De sluiting is trouwens ook wel een mooi staaltje techniek. Dinsdag zal ik eens wat fotoā€™s maken en een NA schrijven.

We hebben geruildā€¦ :wink:

Serieus! @Lempke heeft nu een Seamaster om de pols.

2 likes

Uiteraard. Want uiteindelijk wil je toch een Rā€¦ ehh TUDOR!!

:sunglasses:

2 likes

Een frisse Tudor wel, Rolex niet meerā€¦ #BeenThereDoneThat :wink:

1 like

Topper. Gefeliciteerd :+1:t2::+1:t2:

1 like

Toch wel bijzonder dat je deze zo weinig tegenkomt. Ik krijg er veel positieve reacties opā€¦

25 likes

Toch wel dus.
Gefeliciteerd!

1 like

Logisch, hij is ook ontzettend mooi! :ok_hand:

@ElChueco ā€¦yep, gebeurde vandaag echt bij toeval! Ik moet nu eerst weer gaan sparen om ook een Omega erbij te nemen. Dan heb ik echt een topsetje! Gaat nu nog wel even duren vrees ik want 't geld is een beetje op. Ach, met deze Pelagos om de pols is wachten geen straf! :sunglasses:

1 like

Als het goed is, komt deze binnen van de week.

3 likes

Dat is een bijzondereā€¦

1 like

Tudor heeft ook wel een paar misbaksels gemaakt waarvan ik het bestaan vrijwillig ontken

3 likes

Ik denk omdat het zoā€™n dikkertje is. Ook wel eens omgehad en dat zou mij tegenhouden.

Eigenlijk heb ik geen feeling met alle modellen gemaakt tussen eind ā€˜90 en de relaunch van het merk.:astonished::blush: hydronaut was (naar mijn mening) ook zoā€™n net niet model.

De vintage subs en oyster prince modellen vind ik daarentegen vaak even gaaf als hun groter Rolex broertjes juist vanwege het liefhebbersgehalte en net iets speelser dan Rolexz

Erg dikke kast?

Mooie Chronograph hoor