Tudor only!

11 likes

Hello sunshine!

12 likes

Zeer mooie combinatie

1 like

Blijf die rode erg mooi vinden maar de hoogte van het geheel (niet de prijs) houdt me voorlopig nog tegen.

De eta draagt echt dikke prima.

6 likes

Inderdaad, niks mis mee :wink:

8 likes

Vanmorgen de Manufacture omgehad, volgens mij is het verschil verwaarloosbaar. Moet er wel bij vertellen dat ik ā€˜dikkeā€™ horloges gewend ben, zo lang ze niet op de pols zwabberen vind ik het prima en de BB zwabbert niet (bij mij).

Heb je hem al geprobeerd @Kier? Zo niet, doen met het risico dat je gelijk helemaal verkocht bent. :wink: Die rooie van @ElChueco heb ik ook even in handen gehad, is hƩƩl fraai. Net iets klassieker qua uitstraling door zijn wijzerplaatopdruk, erg mooi.

Nope, is niet verwaarloosbaar.

2 likes

2mm ofzo? Ik heb ze beiden omgehad, beiden prima voor mijn polsā€¦

Bij mij was de inhouse echt te hoog. Kantelde op de pols & sloot niet mooi aan.

1 like

Misschien dat de eta wat platter is maar aangezien ik vrijwel altijd lange mouwen draag gaat het mij snel irriteren als een horloge niet gemakkelijk er onder weg valt. En om nou alle manchetten weer te laten vervangen voor een cm wijdere gaat me net iets te ver.
Als ze nou eens de 58 in rood zouden uitgevenā€¦

1 like

Iedere pols is anders, zelfde omtrek en toch zat onze sluiting op een andere plaats :rofl: ā€¦overigens het eerste duikhorloge wat echt lekker vlak op de pols lag, was toch wel mijn oude Seamaster Pro 300. Die voelde je echt niet en ging met gemak onder een manchette ondanks dat ā€˜ie zwaarder was dan mijn Pelagos.

Zou mij dus te klein zijn, 39mm is niet wat ik gewend ben. Oh enne, ik draag veel overhemden. Uiteraard met lange mouwen. Ben aan het geklooi met de manchette ook gewend, ā€¦ :wink:

My preciousā€¦ the smiling Black Bay, de ETA variant int zwart :heart_eyes:

Gekocht in 2016, drie weken voor de overdracht van ons huis (kan ik niemand aanraden, heeft wat overredingskracht gekost :speak_no_evil: )

MƔƔr, gaat nooit meer de deur uit!!

10 likes

Op NATOā€¦
Zo zonde van zoā€™n knaller.

4 likes

Draag hem eigenlijk altijd op staal, maar heb sinds kort deze NATO van Wristicons. Normaal vind ik NATO banden altijd wat dun en fragiel ogen. Dan heb je alleen zoā€™n dun bandje aan de onderkant van je polsā€¦ bij deze is dat gelukkig niet zo dus ben aant proberen of dit een blijvertje is.

5 likes

Wow!

1 like

Ja die Rolex Submariner is yummie :heart_eyes:

1 like

Hier mijn Tudor .

17 likes

Nog steeds erg blij met deze!

12 likes