Tudor only!

Jij deed toch alleen Rolex?

1 like

Toffe mod ja.

1 like

Mooi zijn in de zon!

5 likes

Wat is er aan de hand met ons Tudor Only topic??? Hebben we dā€™r allemaal geen zin meer in of zo?

Hier een poging om het enthousiasme weer wat aan te wakkeren met deze inmiddels 25 jaar oude ref. 79180ā€¦

Cheers
:sunglasses:
Otto

10 likes

De BB is weg voor 'n service, NF ligt netjes op zā€™n plekje. Rolex OP om de pols, een NA draag je toch vaak wat langer.

1 like

Wat je zegt idd: wat langer. Tot de volgende NA er is :wink: . Enzovoorts enzovoortsā€¦

1 like

Ik ben pas 2 weken aan het wachten op een GMT via gassan schiphol dus doort nog even voordat ik meedoen aan de plaatjes :frowning:

1 like

Mijn Black Bay ligt in de kluis, te wachten tot hij in het blauwe gedeelte verschijnt.

Wordt binnenkort vervolgd, ik moet nog fotoā€™s maken maar heb last van een slap karakter* :grin:

* Copyright: Daniƫl Arends

10 likes

Verwacht je de BB GMT daar toevallig tegen te komen of heb je een bestelling geplaatst bij Gassan? Indien dat laatste: waarom de moeite om hem via de vestiging Schiphol te laten uitleveren? Lijkt me best een hassle tenzij je er wekelijks/vaak komt voor werk natuurlijk.

Ik doe vanaf morgen ook mee hier :smile:

1 like

Eerst zien, dan geloven :joy::joy::joy:

Uhm 21% korting natuurlijk!

Dat is tegen de wetā€¦
Tenzij je het opgeeft bij de belastingdienst.

Wat is tegen de wet?

Jajajaā€¦. de korting op Schiphol bedraagt geen 21% maar dat terzijde. Het klinkt alsof je die GMT daar bij toeval tegen het lijf hoopt te lopen anders zou je hem imo ook via een ander Gassan verkooppunt kunnen laten uitleverenā€¦
Succes iig geval met de jacht :yum:

Had je al gevlagd :rofl::rofl: ??

Er behoort btw afgedragen te worden in dit land.

Ik ben vaak de braafste van de klas. Moet ook wel in mijn beroep ;-). Maar dit vind ik geen vlag waard natuurlijk.

Grappenmakerā€¦

  1. Op Schiphol betaal je als Nederlander gewoon BTW dus geen issue;
  2. Volgens mij zitten we hier allemaal prive/als particulieren/liefhebbers onder elkaar op het forumā€¦ dus beroepsdeformatie of niet: vooral gezellig houden hier :wink:.

Cheers

Dit is dus inderdaad het punt waar het om gaat. Ik heb absoluut niet de behoefte om er verder diepgaand op in te gaan, dus ik zal mijn best doen om het vooral gezellig te zijn.

Hier gezellig drie GMTā€™s bij elkaar. Hoop op korte termijn er een te bezitten.

6 likes