Tudor only!

En wat is de eerste indruk ?

Lama zie de NA topic net ga ik ff doorlezen.

1 like

:sunglasses::+1:

5 likes

Erg mooi, vraag me wel af of deze veel draagtijd gaat krijgen naast je submariner :slight_smile:

2 likes

Tournedos is lekker, maar niet elke dag :sunglasses:

2 likes

Fair enough :joy:

1 like

Tudor brothers

8 likes

Heel vet! Ik ben er nog steeds zo blij mee!
Jij hebt genoeg andere toppers dus ben benieuwd hoe je hem hiernaast plaatst, geniet ervan!

P.S. Naast de blackbay welke heeft je voorkeur?:grinning:

1 like

Kan iemand mij vertellen welk schroevendraaiertje ik het best aan kan schaffen om de stalen band op maat te maken?

Daarnaast wil ik ook een bergeon? tool kopen, om gemakkelijk van bandje te wisselen. Tips zijn welkom! :grin::+1:

1 like

Die is érg mooi, 2-liner!!

1 like

Tudor heeft net deze gedropt, niet meteen de grootste fan van een All Black horloge, maar deze vind ik wel prachtig.

(https://www.instagram.com/p/B2YUOTVDr8y/?igshid=1uejw07735es2)

1 like

Hey, nice! Misschien ook wat minder duur doordat er geen goud op zit.

Ik heb die blacked out horloges nooit begrepen…ik vind het niks. Doe mij de normale versie maar.

6 likes

gefeliciteerd! zelf vorige week een black bay harrods gekocht… wat een klok :slight_smile: heel tevreden mee, geniet van Tudor, topquality!!

1 like

al bij Tensen gehoord in Antwerpen?? vragen kan nooit kwaad

Thanks! De black bay Harrods vind ik ook heel gaaf!

2 likes

Nog steeds aan het wachten op Schaap Citroen die me zou terugbellen gister. Ik denk dat ik er volgende week op vakantie eentje koop bij Filipucci. Zij verkopen hem voor €100 boven list, maar ik ben al €1000 boven list kwijt aan irritatie en frustratie, en ik wil hem graag.

1 like

Nice. Maar niet icm overhemd / manchetten… Daar kun je met een stalen Rolex sportmodel mee voor de dag komen maar met een Pelagos… Mwoah en eigenlijk: nee. Verder: mooie NA.

1 like

Wat vinden we van de nieuwe, onbereikbare Tudor BB chrono dark? 1181 stuks gemaakt en er komt telkens een bij als er weer iemand debuteert in het All Blacks team

9 likes


Ik vind het een prima combinatie

1 like